13. května 2013

Novinky z knižního světa #2

Další příspěvek do této rubriky jsem nečekala tak brzo, ale ty zatracené novinky se nepřestávájí objevovat! A je jich tolik! Převážně jsou tedy hlavně filmové, ale jedná se o filmy, která nás velice, ale velice zajímají. Tak se do toho pustíme, ne?

Začnu tedy filmovými novinkami: 
Tento týden se toho hodně děje kolem filmových Nástrojů smrti. Byly zveřejněny nové plakáty, které můžete vidět hned tady:
Cassandra také oficiálně potvrdila, že se dočkáme i zfilmování druhé knihy v sérii a to Města z popela!
A představitelka Clary Fray, Lily Collins, získala novou roli. Zahraje si ve filmové adaptaci knihy Pýcha, předsudek a zombie od Setha Grahame-Smitha.

Další filmové novinky se týkají Vampýrské akademie, tedy přesněji řečeno Blood Sisters, abych byla přesnější. :) Další role totiž byly obsazeny a můžete si oblíbené postavy prohlédnout zde na obrázku. Tvůrci slibují zveřejnění dalších herců v následujícím týdnu.
K VA ještě jedna informace, a dost podstatná... Natáčet se začne už 27. 5! Což je tedy pěkně brzo!

Četli jste Hvězdy nám nepřály? Ne?! Rada do života: tak to byste teda měli! 
Teď se ale budeme bavit o jejich filmové adaptaci, která se postupně začíná připravovat. Už víme, kdo bude hrát Hazela a to Shailene Woodley, která shodou okolností právě natáčí Divergenci a to rovnou v roli Triss. Překvapením ale je, kdo bude hrát Augusta... zahraje si ho totiž Ansel Elgort, který v Divergenci se Shailene také hraje a právě Trissina bratra Caleba. (A pokud vám to připadá aspoň trochu podivné, tak rozhodně nejste sami. :D)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/934630_540734932638951_161011468_n.jpg http://images2.fanpop.com/image/photos/12800000/Shailene-Woodley-is-Fish-Tail-Flirty-shailene-woodley-12822357-345-500.jpg?1368298154285

A teď se dostáváme ke knihám! 
Velkou, ba přímo obrovskou novinkou tototo týden je obálka závěrečného dílu Divergence - Allegiant. Tu odhalila autorka v podstatě jakože úplně náhodou v rozhovoru, na který se můžete podívat tady. Jen se podívejte na tu nádheru: 
Co na ni říkáte? Mně se tedy opravdu líbí, strašně moc! Odstín je velice dobře zvolený a ty přechody jsou úžasné. A můžete si také nahoře všimnout věty, která třetí díl charakterizuje: One Choice Will Define You. A já se docela začínám bát, co si pro nás Veronica připravila... 
Kniha vychází v originále 22. října 2013!  

Wild Cards (Wild Cards, #1)
Resist (Breathe, #2)Svou obálku také dostalo pokračování Dechu od Sarah Crossan - Resist. A obálka se mi také líbí. Je krásně barevná, zajímavá a rozhodně se hodí k Dechu.
Kniha v originále vychází 8. října 2013.

Četli jste něco od Simone Elkeles? Například Perfect Chemistry? Ne? Já taky ne. :D Ale její knihy jsou velice populární a oblíbené. A autorka oznámila, že bude další série a to Fullriders s prvním dílem Wild Cards. A byla také zveřejněna obálka a vypadá dost dobře.

Ještě malá připomínka! Nezapoměňte, že tento týden od 16. do 19. května se koná na Výstavišti v Holešovicích Knižní veletrh. Nejenže máte možnost kochat se obrovským množstvím knih na jednom místě (a očuchávat je), a tedy hlavně nakupovat, máte také možnost navštívit bohatý program, který si pro návštěvníky vystavatelé připravili. A já mám pro vás jeden tip! A tím je debata v pátek 17. května od 16 hodin na téma knižních blogů. A neupozorňuju na ní jenom protože je to debata o knižních blozích, ale hlavně proto, že se jí společně s Kath z Kath´s World of Books budeme účastnit a budeme tam společně s Teresinhou, blogerkou a redaktorkou nakladatelství CooBoo diskutovat o blozích. Tak se na nás přijďte podívat, budeme rády! :)

A to je s novinkami asi všechno. Možná mi něco uniklo a někde se to toulá po internetu, ale třeba se to někdy objeví a já se o to s vámi podělím. Teď se s vámi chci ale podělit ještě o jeden obrázek, který sice žádnou novinkou není, ale je prostě skvělý... :D

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600987_485641501508576_1104901335_n.jpg

Mějte se zatím krásně a doufám, že se uvídme v pátek na Veletrhu, a když ne v pátek, možná v sobotu, to nás tam bude totiž strašně moc... viz: událost zde :)

15 komentářů:

  1. Shailene jako Hazel beru:) to bez debat, ale Ansel jako Gus... to mi moc nepasuje:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde strašně roztomilý... :D

      Vymazat
  2. já se tý VA spíš bojim... vim jak dopadne převážná většna zfilmovaných knih a hlavně v tomhle žánru pro mladé (viz katastrofa jménem Eragon, Narnie a o moc lepší nebyly ani Hunger Games)
    hvězdy nám nepřály si musím nutně přečíst konečně!
    a na veletrh se chystám.. snad v pátek, sobotu i neděli (pokaždé je něco a někdo jiný :D), ale nevim, jak to všechno stihnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečíst si je tedy opravdu musíš ;) Ale popravdě já se o ty knížky, tedy spíš filmy taky hodně bojím. A tentokrát se bojím víc o Hvězdy, protože si bohužel dokážu představit, co by na tom mohli zkazit a děsně mě to děsí... a jen se modlím. VA.. zatím nijak extra neřeším, ale přijde to, a budu šílet :D
      S těmi srazy to trochu nevyšlo no, ale snad se aspoň někdo s někým uvidí ;)

      Vymazat
  3. Super shrnutí. Ten sourozeneckej incest je hrozně vtipnej! Děsí mě ta voda na obálce Allegiant a to tvoje "(a očuchávat je)" mě rozsekalo! Už se na tebe hrozně těším! Asi nebude záznam z debaty co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to fakt strašně divný... a dost fanoušků se nad tím rozčiluje, tumblr je toho plnej :D Tak hlavně abych tě já nerozsekala. :D Taky se na tebe těším ;) Netuším, ale spíš si myslím, že ne :/

      Vymazat
  4. Ty plákat TMi! A to VA! A ta obálka pokračování divergence! A ta nová kniha co vyjde od Simone! Pole mě samé úžasné novinky v poslední době. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná až moc novinek, člověk to pak nestíhá ani sledovat :D

      Vymazat
  5. jsem zvedava jak vampirskou akademii zfilmujou :) doufam ze to nebude propadak..

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na naše tlachání o blogování! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale mám z toho trochu nervy... :))

      Vymazat
  7. Na TMI a VA sa mooooooc teším a Meadovú úplne zbožňujem, za to, čo vytvorila 8_) som totálne šialene zaľúbená - práve som dočítala VA 6 a už nikdy nenájdem úžasnejšiu postavy ako je Dimko 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky VA strašně miluju a mohla bych ji číst pořád dokola! :)) Richelle je geniální! ;))

      Vymazat
  8. Jestli máte zájem zasoutěžit si o Espressologii a Zář tak jukněte sem: http://calm-of-books.blogspot.cz/2013/05/kvetnova-soutez-o-knihy.html

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři