29. června 2013

Malý upgrade blogu...

Blog čeká takový upgrade...
Toho většího jste si už asi všimli, ne? Aspoň tedy doufám. :) Blog dostal konečně pořádný, nový kabátek, se kterým jsem spokojená a strašně se mi líbí. Ještě se bude něco trochu upravovat, ale takhle to to bude nějaký čas vypadat. Tak doufám, že se líbí i vám. :)
Nicméně, to není jediná věc, která se na blogu trochu změní. Objeví se totiž i, ale víte co? Podívejte se na to sami... :))


11 komentářů:

  1. Jééé, videa! <3 A ta ukázka byla fajn :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je parádní. :) Ta ukázka se ti povedla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad se povedou i další videa :D

      Vymazat
  3. veľmi sa mi páči nový vzhľad! všetko je super :)video je fantastické a teším sa na ďalšie :)
    inak pozývam ťa na moju giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jsem strašně ráda, že se líbí:))

      Vymazat
  4. Moc hezké :D Už se těším, mám tvoje videa moc moc ráda, jsi tak přirozená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad se je na co těšit :D ale díky! ;)

      Vymazat
  5. Zajímavé. Ty obrázky s kraťoučkými perexy těsně pod záhlavím mi přijdou jako dobrý nápad, člověk koukne a vidí, o co v článku jde. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný nový vzhled, na pohled jednoduchý, přehledný a velmi příjemný:)
    Jinak tvá videa mám moc ráda, vypadáš vždycky tak přirozeně a usměvavě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem fakt strašně ráda, že se líbí!:)
      Díky:D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři