11. června 2013

Měsíční chvástačka - květen 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace zde. Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Ano, je to hodně knih. Opravdu strašně moc za jeden měsíc... Ale co, knížek není nikdy dost! :D A jsou to skvělé knihy a vážně se nemůžu dočkat, až si je všechny přečtu! Už aby to bylo. :)


13 komentářů:

  1. Nesmej sa a neurážaj sa. Hneď ako som tú kopu videla som zakričala: "Že zajebalo!?" A za mnou babka. :D Tak díky, no ale ja ti gratulujem. Veľa veľa kníh, ktoré chcem. Niektoré. Ale chcem. Toto museli byť pre teba jacké Vianocee, čo? ;D A kedy ich chceš všetky prečítať?! Predstava dobrá, ale tá realizácia. Držím ti palce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to že se babičce omlouvám! :D Byly to přímo obrovské Vánoce! :D Já to zvládnu, neboj ;D

      Vymazat
  2. Tolik knížek! :D já jsem měla jenom dvě a ty takovou hromadu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no :D ale dvě knížky jsou stále přírůstek! ;))

      Vymazat
  3. Už jsem říkala, že miluju tvoje videa?? To je tak boží, že mluvíš spisovně, fakt že jo!
    Květen byl hojný, jojo, 11 knížek najednou jsem ještě neměla :-) Ale na tebe pořád nemám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, ale je to klidně možný. :D Dík, chtěla jsem napsat, že se snažím, ale vlastně se nesnažím, ono nějak samo. Ale poslední dobou se nějak kazím... :/ :D Jsou lidi, kteří toho mají fakt víc! :D

      Vymazat
  4. Ja tak závidím! :D Všetky ich chcem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vuaááá! Slušná hromada! A samé lepší knihy! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Takže, tohle jsou knížky, co máš a já ne a strašně ti je závidim:
    Zakletá, Temná hrdinka, Prázdné místo, Drakie 3, Eon, Monument 14, Ukolébavka! :D Prostě whuuuu!
    Ale jo, máš to všechno hezký. A souhlasim, květen byl fakt úrodnej, za to může určitě ten veltrh, no :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný výběr knih a hezké video :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři