9. června 2013

Percy Jackson a jeho novinky (jak knižní tak i ty filmové)

Percy Jackson je převelice oblíbená a populární série a není se čemu divit, je totiž výborná! První díl byl již zfilmován a co si budeme povídat, zrovna nejlíp to nedopadlo. V srpnu nás ale čeká pokračování, Moře nestvůr, a vypadá to s tím docela nadějně. 
Podívejte se na trailery! Ten první je dokonce už i s českým dabingem, ale pro jistotu přikládám i ten druhý v originále, protože český dabing, no... :D




Bohové Olympu, šestidílná pětidílná (samozřejmě že je to pětidílná série! co se ti to zase honí hlavou Will?! :D) spin-off série k Percymu u nás také vychází. Nedávno vyšel její třetí díl, Znamení Athény. Čtvrtý díl ale jen tak nebude, ještě nevyšel ani v originále, chystá se totiž až na 8. října 2013, u nás tedy snad vyjde zanedlouho poté. The House of Hades má už ale svoji obálku a moc krásnou! Naneštěstí knihy u nás Fragment vydává z jiné edice, takže nás tato bohužel nečeká. Ale je krásná, tak se na ni podívat můžeme! :D
Také se tak na knihu těšíte? Já se jí nemůžu dočkat a na film jsem vyloženě zvědavá, snad se tentokrát opravdu povede. :)

EDIT: Našla jsem UK obálku z edice, kterou má Fragment. Díky Freckless za informaci! ;)
A není to zas tak špatné... :)

15 komentářů:

  1. Já už viděla i tu druhou verzi - tu, kterou přebírá Fragment... Jako nic moc, tyhle jsou lepší, ale mohlo to být i horší.
    A jak šestidílná, já měla za to, že nás Riordan bude mučit už jen dvakrát? :D
    http://25.media.tumblr.com/73140ecb7ea97767188a0569d9e66aac/tumblr_mgb4lfL98X1s2sz7no1_500.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, chybička se vloudila! Nějak jsem měla zakotveno, že Rick má šestidílný série :D
      To se jdu podívat, ještě jsem to neviděla!

      Vymazat
  2. Tak ten český dabing je vážně příšerný. A hlavně úplně jiný než u prvního dílu, pokud takhle budou dabovaní i ve filmu. Ale nejvíc mě štve dabing Nathana Filliona, protože to je fakt děs. Dabér z Catlea mu sedí mnohem víc. Plus, nemá mít Orákulum ženský hlas? :D No, na film jsem zvědavá, ale stejně to vypadá, že si dost věcí změnili. :)
    Ta obálka je boží! Moc mě mrzí, že Fragment přebírá tu britskou verzi, ty americké se mi líbí mnohem víc. A též mám pocit, že je to pětidílná série. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí jsem jedničku v češtině neviděla, ale i tak mi to zní strašně :D Mě hlavně dostalo, že něco s Cronosem... :D
      Mně se taky líbí víc, ale stále si říkám, že to mohlo být horší :)

      Vymazat
  3. Jednotka mi s dabingom znela lepšie, tu majú akési priteplené hlasy, nemôžem si pomôcť :D Ale vyzerá to byť vážne dobré spracované :) A obe obálky sa mi dosť páčia, pekné sú ;)

    OdpovědětVymazat
  4. a ten trailer je božský, moc sa teším, už to trvalo dlho, mne sa 1. diel nenormálne páčil, videla som ho min. 5krát 8_)

    OdpovědětVymazat
  5. Whuáááíííí, já se tááák těšim, a to jsem zatim jen u první série a třetího dílu :D Ale do osmýho října to určitě stihnu dočíst všechno! <3 A na film se nemůžu dočkat, dabing nedabing, je mi jedno jak to uvidim, hlavně, ať to je co nejdřív! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psst... já jsem samotného Percyho ještě nedočetla... ;D

      Vymazat
  6. Škoda, že dabing je takový. Nemám ráda když v každém díle herce dabuje někdo jiný. Nicméně hezký článek. Filmu už se nemůžu dočkat.
    http://zivot-s-knihami.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to opravdu vadí, člověk už si na něhoko zvykne, a potom zase slyší úplně někoho jiného. Ale třeba samotný film bude udělám více pečlivě, tohle je přeci jenom pouze trailer.

      Vymazat
  7. Opravdu řekli ,,Vzkřísíme Kronose"? Kronose? KRONOSE?! Ne tak náhodou Krona? Achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to přímo dostala a několikrát jsem si to vracela :D je to hrozný .d

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři