20. června 2013

Předprázdninový knižní maraton!

Vídáme to na zahraničních blozích a v poslední době také na youtube mezi knižními youtubery. Jedná se o read-a-thon, tedy knižní maraton. Znamená to, že v určitém časovém úseku čtete co nejvíce knih dokážete. Ettellëa se rozhodla jeden takový uspořádat i u nás a já se rozhodla připojit. Tedy, popravdě? Vendea mě přihlásila... :D
Více informací naleznete zde.

Teď je mým úkolem sestavit si seznam knih, které chci za dané období od 21. 6. do 5. července přečíst. Což je pro mě možná daleko větší výzva než samotné čtení. Nerada si totiž takhle plánuju, co budu číst. Nejraději mám, když přijdu před knihovnu a nějaká kniha mě k sobě přiláká... Ale něco dohromady dám a snad se mi můj seznam splní. :)


1. Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
2. The Program - Suzanne Young
3. Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkins
4. Age of X - Richelle Mead

Ty chci přečíst určitě, musím. Ale jelikož mě v druhém týdnu maratonu čeká tábor, na který jedu poprvé a netuším, jak to tam bude probíhat, nechci si toho zase dávat moc. Ale vybrala jsem si ještě další dvě knihy, jako takovou zálohu, tak uvidíme. :)
1. Ukolébavka - Sarah Dessen 
2. Tma a prázdnota - Carrie Ryan

Mimochodem, v youtube knižní komunitě zítra zrovna takový read-a-ton končí a moje velice oblíbená blogerka Liz natočila video, jak na čtení maraton trénovat. Doporučuji se podívat! :)


Takže nastudujte přípravu, vyskládejte si knihy, připravte čtečky a zítra jdeme na to! :)

Update #1
Update #2
Závěr

2 komentáře:

  1. Držím ti palce, snad to stihneš všechno přečíst :) A to video je supr! :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. :D to video je geniálne... nasmiala som sa :D
    Veľa šťastia, vybrala si si dobré knihy

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři