23. června 2013

Update #1 | Předprázdninový knižní maraton

 
Úvodní článek naleznete zde

V pátek začal knižní maraton a já hned začala číst. Nenasadila jsem sice žádnou super rychlost, v podstatě si jedu podle svého normálního tempa, ale už se můžu pochlubit s nějakými těmi výsledky! :)

The Program (The Program, #1)Včera odpoledne jsem dočetla první knihu! Jedná se o The Program od Suzanne Young a dost mě to překvapilo. 
Knížku jsem si totiž ohromně užila, příběh je skvělý a nehorázně nečekaný, strašně depresivní a neustále člověka nutí nad vším přemýšlet. Ale velice povedený a extrémně čtivý. (Málem jsem zapomněla vystoupit z vlaku, tak čtivé to bylo! :D) 

Cesta věčnou nocí (Nebe, #2)Hned večer jsem rozečetla další knížku z mého seznamu a to Cestu věčnou nocí od Veroniky Rossi. A řeknu vám, ta náhlá změť jmen mě dost šokovala! Najednou jsem se nemohla zorientovat a měla jsem v tom velký nepořádek (přímo bordel, dá se říct :D).
Ale teď už je to v pořádku a čtení si docela užívám. I když je fakt, že to na mě zatím nepůsobí jako "normální" kniha, ale spíš jako taková ta novela navíc, která jenom doplňuje děj a řeší vztahy mezi hrdiny. Ale už se to trochu komplikuje, tak uvidíme, co se z toho ještě vyklube. ;) 

Jak jste na tom vy, pokud se účastníte maratonu? A i když ne, co právě čtete hezkého? 

6 komentářů:

  1. V pátek jsem se na to vyprdla, v sobotu jsem přečetla Tak padne náš svět a Mlhovinu, dneska jsem se dostala do půlky Temný horečky (aneb rodinný akce, který plejtvaj čas! :D), ale všechny knížky byly fakt fajn :)) jsem zvědavá na další :)
    A gratuluju k hezkýmu skóre ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Podle mě ses teda docela rozjela, hele! ;))

      Vymazat
  2. Panebože, tu žlutou si chci přečíst už tak dlouho.. a tobě se to líbilo, jo? Moc? Proč mi to děláš :/ .. tu sérii od Veroniky Rossi jsem si ještě nepořídila, ale všichni o tom mluví, tak asi taky podlehnu :D .. já mám za tři dny tři knížky :) - Spoutanou, Dívku z nočních můr a Já a pan Darcy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc se mi to líbilo! Takže mazej číst! :D To Nebe je takový trochu zamotaný a nepřehledný, takže to dokáže ze začátku odradit, ale nakonec je to vlastně dost dobrý příběh. :) Skvělé skóre ;)

      Vymazat
  3. The program bych si chtěla taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři