26. června 2013

Update #2 | Předprázdninový knižní maraton

 
Úvodní článek naleznete zde

Maraton stále probíhá, a ještě docela dlouho probíhat bude. Tak jak jsem na tom? 
No, není to tak hrozné, čekala jsem, že mi to nepůjde. Ale dnes jsem se docela rozečetla, ale úplně jinou knihu, než jakou mám na seznamu, klasika... :D


Nejdřív se ale trochu vrátíme! 
Lola a kluk od vedleV neděli jsem dočetla Cestu věčnou nocí od Veroniky Rossi a řeknu vám, víc jsem snad naštvaná nikdy nebyla. A výjimečně ne na samotnou knihu, protože ta za nic nemůže. Ona totiž v naší české verzi není celá, chybí jí asi 150 stránek, které u nás vyjdou někdy ke konci roku. A to jsem se opravdu začetla, příběh se pořádně rozjel a najednou konec, useknutý, doslova. 

Pojďme ale k něčemu hezčímu, a to k Lole a klukovi od vedle od Stephanie Perkins. Což je knížka od autorky, kterou jsem si přímo zamilovala, její styl je totiž úžasný! A Lola je skvělá kniha, možná sice postrádá trochu toho kouzla, které měla Anna a francouzský polibek, ale je to skvělé čtení, člověk se do něj okamžitě doslova ponoří a baví se. 

The Doomsday Code (TimeRiders, #3)Jenže, jsem to já, a já se zkrátka nemůžu držet plánu, takže... Jsem ještě chvíli četla Robinsona Crusoa, staré vydání v extrémně historické angličtině, které mi půjčil učitel angličtiny. Ale už to docela jde, zvykla jsem si a už mi nedělá problém se začíst. 

No a pak přišel dnešek a já měla službu v táborové kanceláři, a tak nějak náhodou jsem tam rozečetla třetí díl Jezdců časem od Alexe Scarrowa - The Doomsday Code... ups. :D Ale řeknu vám, strašně mi tahle série chyběla! Miluju příběhy o cestování časem, po takových se můžu doslova utlouct. A tohle je vážně skvělá série. Takže si knížku tak nějak přidávám na maratonský seznam... :))

A jak jste na tom vy?:)

6 komentářů:

  1. Krásný nový vzhled! Vypadá to super :)
    A jak je možné, že ta Cesta věčnou nocí nevyšla celá? To si jako nechali 150 stránek na samostatnou knihu?
    Lolu bych si hrozně ráda přečetla, stejně jako Annu, tak snad se k nim někdy dostanu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Já jsem to taky vůbec nepochopila, ale prý kvůli rozsahu: http://www.bux.cz/knihy/107798-nebe-2-cesta-vecnou-noci.html#-komentare

      Vymazat
  2. Moc hezký vzhled, takový profesionální :D Moc se mi líbí.
    Docela závidím, jak ti to čtení jde. I když čtu taky víc, tak na tebe nemám. Do maratonu jsem se ani radši nehlásila, protože bych stejně za ty dva týdny přečetla maximálně 2-3 knížky, takže to nemělo smysl. Ale tobě držím moc palečky ať to stihneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí! ;)
      Díky, snad to zvládnu! Ale jelikož jsem od soboty na táboře, nevidím to tolik nadějně... :D

      Vymazat
    2. Určitě, věřím ti :)
      Ještě jsem se chtěla zeptat, zda by jsi náhodou nechtěla pokračovat v tomto tagu.
      zde: http://zivot-s-knihami.blogspot.cz/2013/06/prazdninovy-knizni-tag.html
      Je to prázdninový knižní tag, který jsem vymyslela, tak kdyby jsi měla chuť a čas, byla bych moc ráda.
      Mona

      Vymazat
    3. Vypadá to zajímavě, promyslím to, ale asi se zúčastním. ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři