1. července 2013

Modrá letní soutěž!

Začínám nám léto, a věřím, že ho máte plné skvělými akce, výlety a dovolenými a třeba i tou prací, abyste si pak mohli koupit nějakou tu skvělou knihu. Mám tu pro vás soutěž, abyste měli o prázdniny co číst! :)
Budeme soutěžit celkem o tři knihy, které jsou vlastně naprosto odlišné, ale spojuje je krásná modrá barva (kterou miluju). Jedná se o audioknihu Eragona od Christophera Paoliniho vyprávěnou Martinem Stránským (který má naprosto úžasný hlas ;)) do soutěže věnovanou nakladatelstvím Fragment, za což mockrát děkuji; o anglickou edici knihy Pád, Fallen od Lauren Kate (s přeloženými slovíčky od Nikki Finn :D), a o knížku s nádhernou obálkou - Tygrovo prokletí od Colleeen Houck (můžete si přečíst rozhovor s Colleen!).


A bude to velice jednoduché! Vaším jediným úkolem je odpovědět do komentářů na otázku: Jakou knihu si představíte, když se řekne léto? A proč? 
Pak už jen stačí vyplnit přiložený formulář, a jste v soutěži. Ta potrvá od 1.7. (formulář funguje na jiném čase, tak mu dejte chvilku, pokud vás nepustí hned vyplňovat) do 15. 7. Vítězem bude jeden člověk, který dostane všechny tři knihy, a protože jsou ty prázdniny, bude mít čas do 20. července na to, aby mi odpověděl na email. Pokud tak neučiní, vyberu jiného vítěze. Vítěze se ale zeptám, jestli knihy chce všechny, a pokud nějakou už bude dávno doma mít, vyberu dalšího vítěze. Ano, soutěž je otevřená i pro soutěžící ze Slovenska. :)
Takže hodně štěstí a šup do toho. :)

83 komentářů:

  1. Jednoznačně Polibek pro Annu. Proč? Jako nevim, i když jsem tu knížku nečetla, tak Lolu jo a přijde mi to přesně jako pravý prázdninový čtení - s Annou to na začátku nevypadá moc dobře a nakonec si začne žít jako v pohádce a najde svýho prince. V tom je kouzlo léta, ne? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Pre mňa to je kniha Posledná pieseň. Prečo? Čítala som ju posledné tri letá asi sto krát :-). Ako je to dosť smutné ale zároveň také krásne, patrí to medzi moje obľúbené knihy. Už sa teším, kedy si ju zase prečítam :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě, že tu není podmínka, že tu knížku musíš číst :D
    Za mě určitě Léo, kdy jsem zkrásněla, protože tam to léto máš rovnou v názvu :D .. ale Stephanie je taky dobrá alternativa, Sůša má pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Princezniny deníky. Ať už jakýkoli díl. Je to oddechová četba, u které se i zasměji. Bez té si prostě neumím představit léto :D

    OdpovědětVymazat
  5. Knyž se řekne léto tak si jako první knížku vybavím Eragona.
    A to z toho důvodu, že jsem předloňské léto Eragona zrovna četla. Bylo krásně, den jako stvořený někde u vody a já si vzala Eragona s sebou ( samozřejmě se koupat nemusel :D - vlastně jsem se nekoupala ani já , byl to spíše rybářský výlet k vodě :D).
    Eragon je pro mě "onou letní knihou"

    OdpovědětVymazat
  6. Mazlik26 : Kniha, která pro mě znamená léto je Hostitel, a to ze dvou důvodů. Jedním je, že jsem ho poprvé četla právě v létě a druhým, že i krajina v té knize je rozpálená, horká atd. Určitě si knihu teď v létě přečtu znovu, jinak to nejde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se mi vybaví Polibek pro Annu nebo nějaká kniha Lenky Lanczové :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jako první mě napadla Karibská plavba. Kdykoliv je taková otázka, neváhám. :D Minulé léto jsem ji cpala do všech soutěží a myslím, že letos to nebude jinak. No a proč? Protože je tam příběh, který bych v létě ráda prožila. :) Je to o výletě na luxusní lodi, která jede do Karibiku, má několik zastávek, hromada obchodů, kluků.. :D Zkrátka skvělý zážitek. :)

    OdpovědětVymazat
  9. The Summer I Turned Pretty :) Čítala som ju minulé leto a toto sa chystám na pokračovanie. Kniha doslova dýchala letom a letnou atomosférou! Nebolo to dokonalé čítanie, to nie, ale keď ho človek číta v pravú dobu, tak môže dokonalo pôsobiť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem napsat Annu, ale ta tu už je několikrát, tak napíšu jinou knihu. A tou je... Percy Jackson! I když je to pětidílná série. Odehrává se převážně v létě o prázdninách a i já ji četla v létě, takže snad proto :) Navíc díky velkým písmenkům rychle ubíhá, je to pohodové čtení :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vybavím si Polibek pro Annu. Atmosféra knížky mi připadá taková letní.

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mě je letní kniha, nebo spíš jsou letní knihy, všechny díly Harryho Pottera. Tuto sérii jsem četla poprvé právě v létě, když jsem trávila srpen nemocná napřed v nemocnici a když mě pustili, tak jsem stejně musela být doma a odpočívat. Jediná dobrá věc na těchto prázdninách byl Harry Potter. Taky jsem o jedněch letních prázdninách dělala re-reading celé série. A i když jsem Harryho Pottera četla několikrát a nejen v létě, tak se mi jeho letní čtení nejvíc vrylo do paměti.

    OdpovědětVymazat
  14. Kupodivu vážně Polibek pro Annu. Ještě Tábor Shadow falls, ten byl taky o prázdninách.

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě Léto, kdy jsem zkrásněla a nebo potom druhý díl série It's not summer without you. Jak napsala Laurdes, je to tam přímo v názvu a ta kniha tou letní energií přímo září.
    Jinak bych si ale asi vybrala i Polibek pro Annu nebo jakoukoli jinou romantiku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Leaving Paradise a Return to Paradise pretože som ich čítala minulé leto a pre mňa sú to typicky oddychové a letné knihy, ktoré by som si asi v inom ročnom období ani neprečítala

    OdpovědětVymazat
  17. určitě Harry Potter, tuhle sérii jsem téměř každé léto četla pořád a pořád dokola

    OdpovědětVymazat
  18. Okamžitě si vybavím sérii Sesterstvo putovních kalhot od Ann Brashares, kde si holky právě přes léto, které trávily každá jinde, posílaly jedny jeansy vždy s dopisem a tak mezi sebou udržovaly kontakt, mám ten příběh moc ráda. :) Knihy létem přímo dýchají a každý rok v tomhle období si minimálně některé úryvky přečtu.

    OdpovědětVymazat
  19. Možno to vyznie divno, ale Harryho Pottera. Prečo? Pretože toho som kedysi čítavala každé leto. Celú sériu :D

    OdpovědětVymazat
  20. Léto a knížky pro mě pojalo úplně nový smysl díky New Adultkám od Abbi Glines. Teď, když jsem viděla soutěžní otázku, tak jsem si okamžitě vybravila nedávno čtenou sérii Too Far (Fallen Too Far, Never Too Far) a také její spin off sérii Perfection (Twisted Perfection). Moc se mně líbí, jak Abbi své příběhy napsala. Trošku totiž připomínají telenovely, a k tomu tak hezky zahřejí v srdci, protože jsou doslova nacpané romantikou a vším okolo tohoto.

    OdpovědětVymazat
  21. Já nevím, ale asi mě vážně napadne Elsewhere... Je to taková příjemná knížečka, zvlášť když se příběh odehrává na ostrově, kde je pěkně a podle všeho tam vládne stále léto. A plus k tomu je tam moře, takže... Ehm... :D :) A nevím, ale v zimě bych tuhle knihu přečíst asi nedokázal. Možná tak na vyvolání pocitu, že jsem někde u moře... 8)

    OdpovědětVymazat
  22. Denníky princeznej. Neviem prečo, asi to môže byť tým že som túto sériu pred tromi rokmi začala čítať práve v lete ,ale možno je to aj tým že táto séria je niečo osviežujúce a vtipné....niečo ako súper chladená voda v super teplom dni :D

    OdpovědětVymazat
  23. Léto, kdy jsem zkrásněla. Je to příběh, který se odehrává v létě, jsou tam letní lásky, párty a prostě vše, co patří k létu.

    OdpovědětVymazat
  24. Dobře je to trochu neoriginální, ale jako první mi hlavou probleskla kniha.. Léto, kdy jsem zkrásněla. Ne, že bych ji měla nějak extra v oblibě, ale prostě jsem si ji s tím spojila. :D)

    OdpovědětVymazat
  25. Rezistencia,kôli tej zelenej obálke a stromu:D

    OdpovědětVymazat
  26. Hned mě napadla knížka Léto kdy jsem zkrásněla.Léto je v názvu a taky se knížka odehrává v létě.

    OdpovědětVymazat
  27. Ani nevím proč, ale vybaví se mi Pan Kaplan má stále třídu rád :))

    OdpovědětVymazat
  28. Vybavím si knížku od Geralda Durrella - O mé rodině a jiné zvěřině. Pravidelně se mnou o prázdninách jezdí na dovolenou a myslím, že už toho stihla procestovat víc, než někteří lidé. I dějem, který se odehrává na Korfu, je vlastně letní - za celou sérii povídek z Korfu snad ani jednou nebylo jiné počasí, než slunečné.

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se vybaví kniha Spojení krve od Nicky Perry (pseudonym). Tato kniha není moc známá, ale mě se celkem líbila a to je od české autorky!! A proč tato kniha?? Nečetla jsem jí sice v létě, ale kniha se odehrává na konci školního roku a pak přes léto.

    Jinak super soutěž, o super ceny ;).

    OdpovědětVymazat
  30. Roztomilé malé lhářky. Sérii jsem začala číst v létě a celkově je to takové čtení na léto. A hned první scéna z ní je o prázdninách u bazénu.

    OdpovědětVymazat
  31. Mě se zásadně vybaví Polibek pro Annu a Lola a kluk od vedle. Přijde mi to jako příjemné letní čtení :)

    OdpovědětVymazat
  32. Denníky putovných džínsov, to sú pre mňa tie pravé letné knihy. Hlavne sa odohrávajú v lete, ach a to Grécko, ako by som cestovala a prežívala prostredníctvom postáv ich letá. :) Keď ja už sa nedostanem ďalej ako k babke :)

    OdpovědětVymazat
  33. Dokonalý pár - ani neviem prečo vlastne, pri čítaní tejto knihy som mala taký dobrý pocit, že už ide leto a tak sa mi čítalo oveľa ľahšie :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mě 50 odstínů šedi, protože se na to přes léto chystám :D

    OdpovědětVymazat
  35. Polibek pro Annu a nebo Lola a kluk od vedle..;)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak z té české se mi vybaví třeba Mokrá louka = lanczovky :)
    A z těch dalších by to byla Úspěšná smolařka od Meg Cabot.

    OdpovědětVymazat
  37. Jako první mě napadla báječná knížka, kterou jsem měla asi před 4 lety půjčenou z místní knihovny, ale název prostě nevím=/ Tak řeknu letopisy Narnie. Je to už takových 7-8 let, co jsem četla jeden díl této série. Vlastně to byla jedna z mála knih, co jsem v té době přečetla celých. No a letošní léto se chystám doufám že na celou sérii.

    OdpovědětVymazat
  38. polibek pro annu proč?protože je oddechová a taková prázdninová

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj jak myslíš tohle Pád, Fallen od Lauren Kate (s přeloženými slovíčky od Nikki Finn :D) jako to bude celá kniha přeložena na papíře?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikki si tam při čtení napsala pár slovíček, kterým nerozumněla, a knížku jsem si potom od ní koupila.:)

      Vymazat
  40. Akonáhle pomyslím na leto, tak ako prvá kniha ma napadne Džínsový denník. Ani neviem prečo práve táto kniha, ale táto séria patrí medzi jedny z najlepších kníh vôbec. Keď som prvý krát chytila do ruky Džínsový denník, nemohla som sa od nej odtrhnúť. Proste tá kniha má v sebe všetko - emócie, napätie, romantiku a zároveň aj pády. Takže pre mňa je to rozhodne Držínsový denník. Pre mňa je to najlepšia letná kniha vôbec :)

    OdpovědětVymazat
  41. Pre mňa leto znamená málo známa knižka Vždy Vaša Judy. Prvýkrát som ju čítala cez leto a veľmi sa mi páčila. Navyše má pre mňa veľký význam, aj keď jej už chýba obal a je značne poškodená a stará :)

    OdpovědětVymazat
  42. V současné době to jsou Tweety s city, které jsem četla opavdu nedávno a které jsou takové to sladké čtení na léto.:)

    OdpovědětVymazat
  43. U mňa to vyhráva kniha Hostiteľ :) Čítam ju skoro každé leto, keď som u starkej :) Navyše, aj tá atmosféra, dej a proste všetko, čo sa odohráva v knihe mi pripomína leto :)

    OdpovědětVymazat
  44. Dante's girl... :) Hlavní hrdinka tráví léto se svým vyvoleným u moře.. Prostě letní idylka

    OdpovědětVymazat
  45. Rozhodne si predstavím Lolu, ktorú som si prednedávnom objednala a knihu Mumie, ktorú som vyhrabala v antikvariáte a som tomu nesmierne rada. Práve túto knihu si šetrím na nejaký super výlet pri vode. :)

    OdpovědětVymazat
  46. Kristýna: Erilian kouzla na obzoru. Kniha se odehrává v létě a já ji četla v létě takže když ji vidím, vzpomenu si na léto.

    OdpovědětVymazat
  47. Nejspíš hvězdy nám nepřály. Zrovna tuto knížku čtu a někteří si nejspíš myslí, že na slunečné a radostné léto se smutná knížka nehodí, ale mě se vážně líbí. Je tam hlavně ta láska... Ta je, dle mého, jedním z hlavních symbolů léta. A proč si takovouto knížku nepřečíst? I v létě se dějí takovéto věci a láska je všude. Je to jednoznačná volba. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Harry Potter books..... lebo tak ako on vždy čakal na Rokfort, aj ja väčšinou čakám na koniec leta a nové dobrodružstvá....

    OdpovědětVymazat
  49. Já si hned vybavím knížku Léto, kdy jsem zkrásněla, kterou jsem nedávno četla.

    OdpovědětVymazat
  50. Na letní čtení je úplně nejlepší Polibek pro Annu :)

    OdpovědětVymazat
  51. Pouštím se do čtení Percyho Jacksona, takže pro mě je tohle teď aktuální letní čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  52. Hmm, kniha na leto. Trochu záludná otázka no predsa len odpoveď. Podľa mňa to je kniha Tiger Tiger. Táto kniha sa mi ľahko čítala a nie raz ma dokázala pohltiť tak že som nevnímal veci okolo. Knihu som čítal pred asi mesiacom a ak by som mohol, tak by som ju odporučil každému. Avšak kniha nie je pre každého, predsa len tematika môže byť pre niekoho odpudivá.
    S pozdravom Cierith.

    OdpovědětVymazat
  53. Moc ráda mám Princezniny deníky, jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  54. Já si s létem spojuji zásadně knihy od Agathy Christie a Pýchu a předsudek, které jsem si již několikrát brala na dovolenou, nevím proč zrovna tyto a proč zrovna v létě, ale vždycky to tak nějak připadne :)

    OdpovědětVymazat
  55. Knihy Harryho Pottera, snažim se je číst vždycky každý rok o prázdninách :)

    OdpovědětVymazat
  56. Hned mě napadla kniha Léto, kdy jsem zkrásněla, je naprosto skvělá k letnímu počasí

    OdpovědětVymazat
  57. Nevím proč jsem si vybrala zrovna tuhle knížku, ale co už...
    Chystám se na Měděného jezdce :)

    OdpovědětVymazat
  58. Měl jsem chuť číst nějakou detektivku, a tak jsem začal číst první díl Netopýra

    OdpovědětVymazat
  59. Jako první mě napadl Polibek pro Annu, protože je to úžasná romantická knížka u které se člověk nenudí. Prostě přesně něco na léto, kdy člověk u knížky nemusí moc přemýšlet a ještě se pobaví.. :)

    OdpovědětVymazat
  60. Určitě to bude Léto, kdy jsem zkrásněla, to léto je už v názvu takže k tomu není co dodat :)

    OdpovědětVymazat
  61. Miluju Eragona, tak tohle je pro mě..., k létu dobrodružství určitě patří a tady ho je moc :))

    OdpovědětVymazat
  62. Nejvíce si asi představím knihu Lola a kluk od vedle, to je prostě úžasná vtipná knížka!!

    OdpovědětVymazat
  63. Tak mě napadá Leviatan, nevim proč :D

    OdpovědětVymazat
  64. Na léto si vybavuji knihu Polibek pro Annu, myslím si že na prázdniny je to ta nejlepší volba ;)

    OdpovědětVymazat
  65. Ihned mě napadla nějaký román, který nějak souvisí se školou (-lním prostředím) a proto Polibek pro Annu ;)

    OdpovědětVymazat
  66. No vzhledem k tomu, že se chystám na letní dovolenou k moři a už mám i zabaleno :) a knihy samozřejmě taky :D K moři se mnou jedou knížky Dokonalý pár a Dokonalý sen :)

    OdpovědětVymazat
  67. Ihned jsem si představila krásnou úžasnou knihu Hostitel, která mě úplně dostala!! :D

    OdpovědětVymazat
  68. Těším se až se začtu do knížky Loď mezi hvězdami :)

    OdpovědětVymazat
  69. Napadá mě Rudá jako rubín, tu jsem ještě nečetla, ale co nejdříve se do ní o prázdninách pustím :)

    OdpovědětVymazat
  70. Vybavím si Léto, kdy jsem zkrásněla, protože je to k létu kniha jako stvořená ;)

    OdpovědětVymazat
  71. Harry potter, každé prázdniny mám hroznou chuť na re-reading :) A většinou taky podlehnu :D

    OdpovědětVymazat
  72. Pro mě je to Polibek pro Annu, hlavně se to na takové to prázdninové romantické čtení hodí nejvíce

    OdpovědětVymazat
  73. Vzpomenu si na knihy od Enid Blyton na první díl Správné pětky. Popisuje tak úžasně co děti prožívají a v jakém okolí. Vždy mi přinese vzpomínky na léto a na klid v letních dnech.

    OdpovědětVymazat
  74. Na této jsem si pořídila knížky Léto, kdy jsem zkrásněla a Bez tebe to není léto. Už když jsem je poprvé uviděla bylo mi jasný, že to je prostě na léto jako stvořené :D

    OdpovědětVymazat
  75. Vybavím si knihu Pokrevní pouta. Kniha se odehrává převážně v Palm Spring, kde je velké vedro. A navíc jsem tuto knížku četla minulé prázdniny.. :)

    OdpovědětVymazat
  76. Co si vybavím? Nejspíš Erilian - Kouzla na obzoru, prázdninově laděná knížka. Ale určitě by se jich našlo více :)

    OdpovědětVymazat
  77. Napadly mě knížky Polibek pro Annu nebo Lola a kluk od vedle, protože tyhle knížky se na léto prostě hodí úplně nejvíc, a já je obě moc zbožňuju :D

    OdpovědětVymazat
  78. Vybavím si nejspíš Eragona, protože toho můžu číst každý rok v létě o prázdninách pořád dokola a dokola :D

    OdpovědětVymazat
  79. Moje letní kniha by měla být pěkně tlusťoučká abych s ní mohla trávit pěkně dlouhý čas u vody na dece. Moje oblíbená kniha je Hostitel - která je nejen tlusťoučká ale taky pěkně vysoká takže pro mě ideální tip :-)

    OdpovědětVymazat
  80. Nemůžu si pomoct ale musím dát Harryho Pottera :) Knížky se snažím přečíst každé léto a většinou to za tu dobu stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  81. Když se řekne léto, tak se mi nevybaví jedna kniha, ale hned několik, ať už hodně starých nebo nových. Ale pokud jde o tu nejlepší na letní čtení, tak by šla Prožila jsem něco neuvěřitelného, protože tam je sníh a to v takovým vedru dokáže zchladit :)

    OdpovědětVymazat
  82. Tabor Shadow Falls prostě se odehravá v lete a též mám rada modrou :D Treba už jen kvuli barvě jsem četla toto leto Modrou krev od Melissi a nebo Modra je barva nočních děsu

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři