11. července 2013

Stačí jedna slza a brány Programu se otevírají | The Program - Suzanne Young

Název: The Program
Autor: Suzanne Young
Série: The Program
Díl: první
Překlad:--
Počet stran: 408
Nakladatelství: Simon Pulse
Rok vydání: 2013
Anotace:
V Sloanině světě jsou opravdové city nežádoucí, sebevraždy puberťáků jsou epidemií a jejich jediným řešením je Program.
Sloane vi, že si nemůže dovolit brečet na veřejnosti. Sebevraždy jsou mezinárodní epidemií a veřejný projev citů by ji mohl poslat do Programu, jediného dokázaného a odzkoušeného léčení. Její rodiče už ztratili jedno díte a ona ví, že udělají všechno proto, aby to druhé -ji- udrželi na živu. Také ale ví, že když se někdo vrátí z Programu, je úplně prázdný. Jejich deprese jsou sice pryč, stejně tak ale jejich vzpomínky.
Pod neustálým dohledem doma a ve škole se Sloane daří proplouvat statečně a své city v sobě schovává velice hluboku. Jediný člověk, kterému dopravdz věří, je James. Slíbil jí, že je oba ochrání před Programem a Sloane ví, že jejich láska je silná natolik, aby všechno ustáli. Ale i přes jejich sliby je velice těžké schovávat před ostatními pravdu. Oba jsou slabí. Deprese se šíří. A Program má dveře dokořá...

Konečně tu je první slíbené video a je to povídaní o knize. Není to recenze, není to ani hodnocení jako takové, ale zkrátka opravdu povídání o knize, kterou jsem právě přečetla. Ale podívejte se sami. ;) (Ten náhled od youtube není zrovna lichotivý teda.... :D)
Přidejte si knihu na Goodreads! (Ale hned po tom si ji přečtěte! ;))

7 komentářů:

  1. Ahoj chtěla jsem se zeptat :) Koukala jsem, že máš knihu v elektronické čtečce knih. Nevíš, kde by tahle knížka dala stáhnou. Já jí nikde nemohu najít. Jinak moc pěkné video, určitě natáčej dál :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, deset minut, a nedošel ti dech :D Já už bych kecala blbosti.. Tak mi to pak před vydáním druhého dílu připomeň, že si to mám přečíst ;) Abych na to nezapomněla, já hlava děravá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jsem ukecaná, no, a mluvit ještě ke všemu o knížkách... a jsem nezastavitelná :D Připomenu, to se neboj :D

      Vymazat
  3. Této knížky jsem si všimla ještě před tím, než vyšla, kdy mě zaujala svou obálkou, která se mi prostě moc líbí! A po tomhle povídání mě ta knížka zajímá ještě víc (vlastně mám velkou chuť ji hned začít číst :D). Navíc už ji mám v počítači, takže je dost možné, že se do ní jednou vážně pustím. :) Teď jen k tomu čtení v AJ najít odhodlání. :D (I když to bych možná měla, jen si zatím netroufám na jiné knížky než různé contemporary. :) ^^)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusť se do ní! Ona za to stojí! ;D A tady bych se angličtiny vůbec nebála, stylem angličtiny je to vlastně taková conteporarka ;))

      Vymazat
  4. Tohle mě absolutně nezaujalo...až do tohohle videa :) Zní to skvěle, ale já se zařekla, že nebudu nic rozečítat, dokud počet rozečtenejch sérií nesrazím alespoń na 20 :D Možná se mi to do toho dubna povede a alespoň tak nebudu tolik trpět koncem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě na knihu nalákala! :) Tak takhle jsem byla přesně zařeknutá taky... a pak jsem si řekla, že si ten Program přečtu a bum, další rozečtená série :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři