7. července 2013

Uzavření předprázdninového knižního maratonu

Ano, vím. Maraton oficiálně skončil 5. července, ale v té době jsem nebyla doma a neměla jsem možnost nic k tomu napsat, takže se k závěrečnému článku dostávám až teď. A řeknu vám, ze začátku to se mnou vypadalo docela slibně, a pak už to tak slibné nebylo. Ale popravdě? Věděla jsem, že se to stane. :D

Ale pojďme si to zrekapitulovat!
Hned na začátku jsem doslova rychlostí blesku přelouskala skvělou knihu a to Program od Suzanne Young, a po ní následovala Cesta věčnou nocí od Veroniky Rossi. 
Hned na to jsem přečetla ještě Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins, kterou jsem dočítalala těsně před mým odjezdem a camp. 

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/968811_541390422592187_1921359922_n.jpgA v tu samou dobu jsem měla ještě rozečten třetí díl Jezdců časem od Alexe Scarrowa a plánovala jsem, že si ho budu číst na cestě, ale díky velice brzkému vstávání jsem nebyla schopná. Skoro celou cestu jsem tak prospala a pak už mě čekala hromadná cesta přímo na camp, kterou jsme s Vendeou v podstatě prokecaly, takže čas na čtení taky nebyl. A v podstatě takhle to nějak vypadalo celý týden... Z Jezdců jsem přečetla za celý týden asi devět procent, vždycky jsem přečetla jen několik stránek před spaním a malinko jsem přečetla jedno odpoledne při skvělé kávě. Už jsem se ale do nich opravdu pustila a hodlám je co nejdřívě dočíst, je to totiž vážně skvělá kniha! :)

Jak jste se poprali s maratonem vy? Co jste všechno přečetli? A jak si užíváte prázdnin? :)

1 komentář:

  1. Já jsem dopadla hodně špatně, nestihla jsem ze seznamu ani polovinu :DD

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři