15. srpna 2013

První pohled na filmovou Vampýrskou akademii

Vampýrská akademie je v žánru YA klasikou. Pokud patříte mezi tu hrstku lidí, kteří ji ještě nečetli, určitě jste o ní už ale někde slyšeli. Možná to bylo jen zcela náhodou někde na internetu, anebo vám její zarytý fanoušek pečlivě vysvětloval, proč že si ji musíte přečíst. V únoru se dočkáme i jejího filmového zpracování a konečně jsme se dočkali prvních oficiálních fotek a dokonce i prvního traileru. Hurá! 

Ještě před nedávnem nám tvůrci ukázali také oficiální plakát, na který se v celé kráse můžete podívat tady, protože to není jenom obyčejný obrázek...

A jak už jsem slíbila, oficiální fotkyyyy! 






Dnes jsme se také dočkali traileru a nebudu to protahovat, tady je!

A myslím si, že se vám bude i líbit i tato fotka z traileru: 

Tak co na to říkáte? :)

14 komentářů:

  1. Pořád nevím co si mám o traileru myslet. Beru to zatím tak, že je to "jen" teaser trailer, který byl pro nedočkavé fanoušky připraven už tři týdny po skončeném natáčení a to nejlepší si ještě schovávají ( nebo aspoň v to doufám :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom docela stejně, ani toho tam není moc vidět, takže je opravdu brzy na to, dělat nějaké závěry. Ale dost to na mě působí jako True Blood, nemůžu si pomoct. :D

      Vymazat
  2. Už teď se moc těším. Vampyrská akademie mi leží na poličce a ještě jsem se k ní nějak nedostala, tak to abych ji dočetla do toho února :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakmile jednou začneš, budeš ji mít přečtenou celou za chvíli, je to fakt návykové čtení. :))

      Vymazat
  3. Netuším, kdo to točil a jaký to mělo rozpočet, ale podle prvního traileru to vypadá jako film pro televizi:(

    OdpovědětVymazat
  4. Asi už se v tom trochu ztrácím, ale kdo je ta holka v těch fialkovejch šatech s brejlema? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taholka je Natálie dcera Viktora Daškova.

      Vymazat
    2. Já jsem jí taky vůbec nepoznala :D

      Vymazat
  5. Ja sa už na film neskutočne teším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím jestli je ten tmavovlasý Dimitrij tak je to špatný herec... Představovala jsem si ho o hodně hezčího...

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně doufám, že májí v záloze i něco lepšího, protože tohle mi připomnělo True Blood a do VA to mělo hodně daleko. Taky mě zklamalo, že Mia měla krátké vlasy a Natalie v těch šatech...no, mohli jí vybrat nějaké lepší. Tak jen doufám, že ten trailer na který tak dlouho čekám bude lepší než tohle.

    OdpovědětVymazat
  8. No, "Dimitrij" mě docela zklamal, doufala jsem v jiné obsazení. Snad to bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  9. No, "Dimitrij" mě docela zklamal, doufala jsem v jiné obsazení. Snad to bude lepší.

    OdpovědětVymazat
  10. Vampýrskou akademii jako knihu opravdu miluji, na film se neuvěřitelně těším:-). I když s pár věcmi nesouhlasím (Miin krátkovlasý účes, Rose+stříbrný kůl...) věřím, že se film povede:-)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři