17. září 2013

Jak dopadlo moje prázdninové čtení?

Jelikož jsem přes prázdniny nebyla na blogu a knihomolských sociálních sítích tak aktivní, jak jsem si myslela, že budu, slíbila jsem sobě i vám, že ukážu, cože jsem to teda všechno přečetla. Nejdřív se mi do toho zase tolik nechtělo a hledala jsem si všemožné důvody, proč to nedělat a taky protože jsem nevěřila, že by bylo vůbec co ukazovat. Ale když jsem se nad tím pořádně zamyslela, nějaké ty knihy přečtené za léto jsem vlastně objevila, a proto tu teď čtete tento příspěvek ... Ale přejdeme od psaného projevu k mluvenému, protože moje shrnutí za prázdniny tu mám pro vás v podobě videa! :)

 
Jakou knihu, kterou jste za léto přečetli, byste mi doporučili vy?

2 komentáře:

  1. Přijde mi hrozně zlý tě pořád sledovat a číst a nekomentovat, takže konečně píšu! :D
    Obdivuji tě, že dokážeš číst knihy v jiných jazycích. Já bych to nikdy nezvládla, takže poklona :)
    Jinak Město z kostí jsme taky četla a na knihu v Šedých tónech se docela chystám, ale než se k tomu dostanu, to budou zas další prázdniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ses rozhodla něco napsat! ;)
      Jednou se k tommu určitě dostaneš, chce to jenom trochu odvahy ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři