5. září 2013

Měsíční chvástačka: srpen 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde. 
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Chtěla jsem k videu napsat nějaký hezký  komentář, nějak ho hezky uvést, aby tu nebylo samo jenom s obrázkem... Ale nic mě nenapadá. :D Takže asi nic nebude a bude vám muset stačit to video. :)

11 komentářů:

  1. Nevím, co komentovat dřív, jestli skupinu na FB, video na YT, nebo zde. :D Ale tak asi to vyhraje tady, protože to tak mám nejradši já. :D

    Skvělé video a musím říct, že jsme se polepšili oba - já jedno zveřejňoval včera. :D

    Jinak ten začátek máš prostě bezkonkurenční, super nápad. :) Teď jen, aby nám to vydrželo a chvástačka za září nebyla v listopadu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za komentář! :D
      Já vím, mám to tu otevřené na záložce a jakmile budu mít chvilku času, hned se na to podívám ;)
      Díky, chtělo by to ale víc upravit, ale na to se svím movie makerem nemám :D
      Hele! Nepodceňuj mě! Já to zvládnu! :D

      Vymazat
  2. Mesto kostí závidím! Chcela by som také krásne vydanie 8)
    Adorkable je super kniha! 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra, zase to Město z kostí.. já pořád nevím, jestli tomu mám dát druhou šanci nebo ne, když jsem to četla loni a nedočetla, protože se mi to nelíbilo..
    Lidi já vám nerozumím, co na tom všichni vidíte?? Jen se ptám, protože jsem se tím pokoušela prokousat a nepodařilo se :-(
    Jinak Krvavá cesta vypadá skvěle, na tu si brousím zoubky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti Město z kostí nesedlo, stane se. Sice ěm to mrzí, ale nic si z toho nedělej! :)

      Vymazat
  4. Aj ja chcem Mesto kostí! :D Eonu mám tiež :) Skvelé kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá filmová obálka na Mesto kostí je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky strašně líbí, chtěla bych plakát. :)

      Vymazat
  6. Rozhodne skús robiť viac videi.. :D sú veľmi zaujímavé :D a ku knihám...Eona je skvelá, povedala by som, že ešte zaujímavejšia ako Eon...a Mesto z kostí..filmová obálka je úžasná.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se ;) :D Taky si myslím, Eonu mám radši :)

      Vymazat
  7. Eona je úplně skvělá knížka, která tě vtáhne do děje, i když zapomeneš děj knihy Eon. Jinak ten zbytek zní fakt zajímavě a možná se po nějaké z nich pokouknu ;)
    Dost tě obdivuju, že takhle natáčíš videa, já bych se cítila strašně trapně jen promluvit před kamerou. :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři