14. prosince 2013

Měsíční chvástačka - listopad 2013 (a je ještě včas!)

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Já vím říkala, že se polepším! Stále ještě totiž máme začátek prosince a já už mám chvástačku za minulý měsíc! To je na mě docela výkon, to vám teda povím... :D Takže tady se můžete podívat na fotku a v článku pak naleznete video, ale musím vás varovat, tentokrát se mi nějak nedařilo... :/



6 komentářů:

  1. The Fiery Heart vypráví částečně Adrian? Tak to se nemůžu dočkat! :) - musím ovšem nejdřív přečíst Indigové kouzlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, vypráví a jeho pohled je velice... zajímavý! :D

      Vymazat
  2. Úžasné video!! škoda, že natáčíš vždycky jenom jednou za měsíc, videa od Tebe mám strašně moc ráda a klidně bych je snesla častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Snažím se, ale teď to vůbec nestíhám a hlavně je brzy tma a mám v pokoji hrozně špatní světlo...:/

      Vymazat
  3. To je parádní hromádka, to "Me, Earl..." jsem taky četla a byla jsem docela nadšená :) A tradičně super video, stejně jako Rodaw bych to snesla častěji! :)

    Jinak mohla bych tě poprosit o odkaz na ten internetový obchod, co ve videu zmiňuješ?

    PS: Tedy přiznám se, že mně se ta obálka Aljašky moc nelíbí, z té kombinace barev jsem dost nesvá. Mám ráda originál a na naši verzi si nespíš hned tak nezvyknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Earl je naprosto parádní kniha, měli by ji u nás vydat, určitě by měla úspěch. :)

      Samozřejmě! ;) http://www.betterworldbooks.com/ ale varuju, je to hrozný zlo, najdeš tam totiž všechno možný a necháš tam strašně moc peněz! :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři