31. prosince 2013

Ohlédnutí na rok 2013


Fíííha... to už je jako vážně za námi? Vždyť se ještě ani pořádně nerozjel, to není fér tohleto! To fakt není fér! Končí nám další skvělý rok plný ještě skvělejších knih, a tak jsem se rozhodla se za nimi trochu ohlédnout.

Nejdříve si "vyhodnotím" Knihovzetí na rok 2013 a podívat se na to můžete tady. A (snad) co nejdříve si vytvořím knihovzetí i na rok 2014. Tohle meme mě totiž vážně baví. :)

Celkem jsem v roce 2013 přečetla 111 knih, což byl přesně počet, který jsem chtěla přečíst. A musím se teda přiznat, že letos mi to dalo vážně zabrat, musím se polepšit.

Jaké knihy se mi zapsaly do paměti? Well... těch bylo opravdu hodně! (Budu mít na mále, ale snad tu nakonec nezmíním všechny :D)

 The Future of Us The DUFF: Designated Ugly Fat Friend Zelená jako smaragd (Drahokamy, #3) Feed (Newsflesh Trilogy #1) Hvězdy nám nepřály Magie zabíjí (Kate Daniels, #5) Všechny barvy Země (Across the Universe, #3) Forgotten Clockwork Princess (The Infernal Devices, #3) Nepřítel mého nepřítele (Bavettovi, #2) The Last Princess (Last Princess, #1) Znamení Athény (Bohové Olympu, #3) Oheň (Kruh, #2) Jméno hvězdy (Stíny Londýna, #1) Zakletá Me and Earl and the Dying Girl V šedých tónech Město z kostí (Nástroje smrti, #1) Nemožná holka @ adorkable Aréna smrti (The Hunger Games, #1) (Ne)obyčejný kluk Amy a Roger: Na cestě Den co den Hledání Aljašky Elixír (Elixír, #1) Eona (Eon, #2) Království (Hřbitovní královna, #2) Nebe v plamenech (Monument 14, #2) Bez naděje (Bez naděje, #1) 


Já jsem říkala, že jich bude hodně... :D 
Ale musím opravdu upřímně říct, že každá z těchto knih, se mi z nějakého důvodu líbila. Důvody to mohou být různé: skvělý nápad, super postavy, výborně se četla a apod., ale rozhodně nelituju, že jsem některou z nich četla. Spíš bych si jich pár nejradši přečetla znova... :D

Jak jste se s tím poprali vy?

7 komentářů:

  1. To je dost obsáhlý seznam, a zase spoustu z těch knih neznám :) Díky všem těmhle přehledům bude můj to-read list fakt nekonečnej - ne, že by nebyl už teď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, taky všechno hned přidávám :D

      Vymazat
  2. Můj seznam 30ti knih dopíšu zítra. Taky jich mám hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším a jsem zvědavá ;)

      Vymazat
  3. 111 knih, to ti fakt takhle vyšlo, jo? :D Čtu teď všechny tyhle bilanční články, že snad taky nějakej sesmolím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si 111 dala loni do výzvy na GR a nějak se mi to takhle povedlo. :D Sesmol! ;)

      Vymazat
  4. Taky bych chtěla přečíst tolik knih, já jsem ráda, když přečtu aspoň kolem 100 knih. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři