1. prosince 2013

"Trošičku" opožděná měsíční chvástačka za září & říjen 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Znáte mě, a tak víte, že se v poslední době jen málokdy objeví chvástačka brzy. Uznávám ale, že tentokrát se mi to trochu vymklo z rukou. :D Ale slíbila jsem, že bude! A opravdu je! Takže tady ji máte! :) 
(A slibuju a myslím to teď smrtelně vážně, že ta listopadová bude opravdu brzy! :D )





Jaké pak krásné knihy přibyly vám do knihovny za tyto dva měsíce? :)

2 komentáře:

  1. Sakra, teď se mi smazal celý komentář, tak doufám, že napíšu všechno, co jsem napsat chtěla:D
    Zaprvé, pobavil mě ten začátek s balancováním knih na hlavě :D Pak jsem zůstala koukat na množství knih, které sis koupila...O.o Já mám za říjen&listopad ani ne zlomek toho, co ty za září&říjen, ale já se omlouvám neskutečným školním tempem, kdy nedělám pomalu nic jiného, než že se učím...:D Já se na chvástačku pomalu chystám, čekám na volný dům, aby si při natáčení nikdo neklepal na čelo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se ti ten záčátek líbí :D
      Jako to byl docela extrém tyhle dva měsíce, ne že bych se nějak výrazně pohnula s přečtením všechn těch knih, na to úplně čas nebyl... :/ :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři