10. ledna 2014

Měsíční chvástačka - prosinec 2013 aneb vánoční nadílka!

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Vánoce jsem za námi, Nový rok je za námi a hlavně! Rok 2013 je za námi. Doufám, že už jste se té čtrnátce přizpůsobili a znovu si zvykli na to ohavné vstávání. Je ale ještě potřeba ohlédnout se na rok 2013 a shrnout si knihy, které se mi za prosinec doma objevily. A tady je máme! 

 

Jaké skvělé knihy nadělil Ježíšek a možná i Knižíšek vám? :)

6 komentářů:

  1. Já Zusaka vyslovuju prostě tak, jak se píše a... Trochu mě teď vykolejilo, že by to mohlo být jinak, mateš mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, němčinář a jsem zvyklá na "c" místo z. :D

      Vymazat
  2. Ježíšek byl skvělý :) Ta britská jídla vypadají zajímavě, Jamieho Olivera mám ráda, ale kuchařku od něj nemám ani jednu jedinou :) A ty dorty vypadají taky skvěle, hned bych si nějaký dala :D

    Snad se ti bude Zlodějka líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsi úžasné knížky. Taky bych chtěla Zlodějku knih. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři