20. února 2014

Jak jsme křtili YOLI a "Bez naděje"...

Popravdě? Vůbec netuším, jak mám tenhle článek, přesněji řečeno report, začít, ani jak ho mám vlastně celý napsat, abych na něco a na někoho nezapomněla, protože se mi přece nemůže podařit shrnout tak báječné odpoledne (vážně to byla vlastně jen chvilka?) do jednoho článečku… Ale budu se snažit, to vám upřímně slibuju! 


Křtili jsme. A to opravdu ve velkém. Nejenže jsme křtili knihu, a to opravdu skvělé "Běz naděje," ale připletla se nám do toho i nová knižní značka. YOLI

Něco na památku!


A co že to to YOLI vlastně je? Prostě taková děsně super věc! Jedná se o novou knižní značku od Euromedia Group pro knihy yound adult a new adult žánru. Prostě všechny ty skvělé knihy, které čteme a které vycházely pod Knižním klubem, případně Ikarem, ale odteď je najdeme právě pod YOLI. Možná už jste o YOLI před nějakým časem i slyšeli, možná byl název YOLI dokonce vaším nápadem, i to je možné. Všichni jsme totiž měli možnost se do vytváření YOLI zapojit! Mohli jsme pomoci vymyslet název, mohli jsme pomoct vymyslet slogan a můžeme pomáhat i nadále! Takže pokud máte jakékoliv nápady, které by se mohly YOLI hodit, napište mi je, anebo klidně na YOLIácký facebook

YOLI dárečky. :)

Ale zpátky ke křtu. 


Jak už jste asi pochopili, měla jsem s ním trochu víc co dočinění a práce. Nějakým zázrakem se už před nějakou dobou stalo, že jsem s Knižním klubem začala trochu více spolupracovat, a proto byla organizace včerejší události částečně i na mě. Nějak se i stalo, že jsem se aktivně účastnila i moderování, a tak vám řeknu, byla jsem značně nervózní a vyděšená, že se něco pokazí/něco pokazím. Když jsem odcházela z domu na autobus směr Praha, dobré dvě minuty jsem stála ve dveřích a ujišťovala se, že jsem na nic nezapomněla a že mám vážně všechno, co jsem chtěla vzít s sebou. Na nic jsem ale nezapomněla, a tak jsem i se svým doprovodem dorazila na místo akce – do kavárny Krásný ztráty. 


A pak už všechno jelo tak nějak samo o sobě. S Míšou, z Knižního klubu a teď už také z YOLI (která byla stejně nervózní jako já), jsme připravili dárečky a ujasnili jsme si ještě nějaké podrobnosti a čekali, až se nám začnou scházet hosté, kteří také zanedlouho dorazili. A pak už to všechno začalo! 



Víte, proč jsem se tak bála? Měla jsem celou událost odstartovat a uvést Jirku Mádla, který nám přišel kousek z Bez naděje přečíst. Ale zvládla jsem to i bez nějakého přeřeku a Jirka začal předčítat. Jak sám přiznal, ještě nikdy nečetl za holku, takže nastaly docela vtipné situace, ale zvládl to a četl skvěle. Jakmile se ale kdokoliv z přítomných do Bez naděje začte a dostane se právě k pasáži, kterou Jirka předčítal, nebude ji schopný brát tak vážně, jak má být. Schválně si ji nalistujte na straně 99: „Hrozně ráda peču…“


Následovalo představení YOLI, kterého se ujala Míša, a pak už bylo na mě, abych představila Bez naděje a autorku Colleen Hooverovou. Pokud se chcete o knize dozvědět víc, přečtěte si tady moji recenzi a už teď vám můžu slíbit, že i o autorce budete mít možnost se toho dozvědět trochu víc, protože jsem měla tu možnost s ní udělat rozhovor. Toho se ale dočkáte už na YOLI. 
 
Příště musíme udělat společnou fotku hned na začátku a za normálního světla... :D


Následovalo představení dalších dvou knih, které zanedlouho u YOLI vyjdou. Míša nás skvěle nalákala na Jen jeden den od Gayle Formanové, na které se sama nehorázně těším, a Kath nám pak představila Napůl zlý od Sally Green. Nejsou to ale jediné knihy, které YOLI chystá! Můžeme se těšit například na: Slzu od Lauren Kate, Labyrint od Jamese Dashnera, Eleanor a Parka od Rainbow Rowell a Papírová města od Johna Greena, ale také třeba na Královnu Tearlingu od Eriky Johansen, která mě vážně láká! A samozřejmě to není všechno! 


Tím nám ale křest rozhodně neskončil. Následovala trochu volná zábava, kdy jsme se prostě bavili, povídali si o knihách a vlastně o všem možném. Zahráli jsme si i hru, kdy jsme hádali knižní postavy. Prostě strašně super odpoledne a večer, které sice skvělé a příjemně uběhlo, ale které si doufám brzy zase zopakujeme. 


Na co jsem v průběhu psaní zapomněla?

  • Freckles nebyla výjimečně v červené.
  • Féé vyhrála soutěž a (překvapivě) se jí dost dařilo i ve hře.
  • Suši nezapomněla na svůj podpisový sešit, takže další sraz a jeho účastníci jsou zaznamenáni.
  • Zapomněla jsem vám říct o takových speciálních sušenkách, které jsem pro akci upekla. Jednalo se o tzv. fortune cookies, chcete-li štěstíčka, které když rozlomíte, najdete uvnitř nějaké přáníčko, v našem případě citace z knih. (Fotku jsem si půjčila od Yanny a Kath, protože sama jsem si je zapomněla vyfotit.)
  • Do latté mi duplo mimino.







4 komentáře:

  1. Byl to opravdu skvělý den. S míšou se vám to povedlo.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jsem ráda, že se nic nepokazilo :D

      Vymazat
  2. Do latté mi duplo mimino :D To mě pobavilo :D je super, když vidíš svojí fotku někde v nějkým článku :) jsem v tomhle asi divná, vždycky mě to spíš potěší, než aby mě to mělo nějak znepokojovat :D Jo a - díky za super hru s hádáním postav! :) Mám tyhle hádací hry hrozně ráda :) víc takových! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři