20. února 2014

První soutěž roku 2014!

Už jsme docela dlouho o nic nesoutěžili, že? Tak to pojďme okamžitě napravit! 
O co budeme soutěžit? Hned o dvě knihy! První a druhý díl série Revenants od Amy Plum a tedy: "Die For Me" a "Until I Die". Tahle série právě začala vycházet i v češtině, a to jako "Okouzlena nocí." Takže pokud třeba chcete začít číst knihy v angličtině, je tahle série podle mě docela dobrou volbou. A máte tedy možnost přečíst si ji nejdřív v češtině, a pak to zkusit v angličtině, nebo naopak, a uvidíte, jak vám to hezky půjde ;) 


A co pro vstup do soutěže musíte udělat? Stačí vyplnit tenhle hezký formulář a je to.
Tak šup do toho a hodně štěstí! :)



a Rafflecopter giveaway

34 komentářů:

  1. Tenhle rok vyjde tolik knih, na které se těším... ale nejvíc se těším asi na Drakie - Bez dechu. Je to novela k sérii Drakie a je o Azurce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teším sa na knižku Etiketa & špionáž od Gail Carriger. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tešim sa na veľa knižiek ale práve sa teším na 1. diel od Jo Nesba, ktorý zatial nevyšiel v slovenčine :) až tento rok

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na Etiketu & Špionáž (Vlastně to je jediná knížka, o které dopředu vím, že vyjde, na kterou si teď vzpomínám. ;D Ale stejně ju chcu.), protože pukrlata jsou bezva a vrhání dýk ještě více. A má moc pěknou obálku. 'Potřebuji' ji mít vystavenou! ^www^

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na mnoho knížek,ale nejvíce asi na Střípky hvězd a Etiketu & Špionáž.

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na všechny knihy, ale nejvíce na poslední díl Bavettovi (Zakázaná přitažlivost) a stejně jako ostatní i na Etiketa & Špionáž :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se těším na knížku The Selection, už dlouho jsem se na knížku chystala a jsem moc ráda že se ji nakladatelství Cooboo rozhodlo vydat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teším sa na mnoho kníh. Vážne ich je moc. Štvrté kroniky železného druida, Experiment, Belladonna, Volanie kukučky a samozrejme Ignite me :) A mohla by som pokračovať ešte dlho, ale ušetrím ťa toho :D

    OdpovědětVymazat
  9. Bezpodmienečne sa nezviem dočkať kníh ako sú Allegiant v slovenčine, Tigrov osud, London Road (prvá časť ma uchvátila tak verím, že druhá bude ešte lepšia), Všechny jeho sny (anotácia ma zaujala a už som si kúpila aj prvé dve časti len sa do toho nechcem púšťať bez tretej), Manželský omyl, Jako led, Antibohyňe a mnoho mnoho ďalších. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Asi na druhý diel kni storočie , pretože prvý diel sa mi neskutočne páčil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já se těším na novou Kate Daniels! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Třetí královstí od Terryho Goodkinda

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně nejvíc se těším na knížku Silber - Kerstin Gierová, ale je tu o hodně více knih, kterých se už nemůžu dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dost se těším na další díl Nočních lovců od Jeaniene Frost a další Kate Daniels. Ale nejvíc se těším na třetí díl Divergence, protože se mě to nechce číst v angličtině :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vyjde plno skvělých knih, ale nejvíc na Alianci, jsem hrozně zvědavá jak to dopadne :).

    OdpovědětVymazat
  16. Letos vyjde spousta skvělých knih, takže vybrat jednu je nemožné. Ale abych to nějak zúžila, tak se nejvíc těším na Proroka od Amandy Stevens a na Ignite Me od Tahereh Mafi. Dále pak samozřejmě na novou Kate Daniels, Mercy Thompson, na Bavettovi od Katky Petrusové, na novou sérii od Richelle Mead a tak bych mohla pokračovat:))

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky! Hezká soutěž. Už dlouho se snažím dokopat k přečtení knížky v angličtině a tato výhra by mě k tomu určitě přiměla :)
    Tento rok vychází spousta skvělých knih! :) Nejvíce se těším asi na Drakie - Bez dechu. A potom určitě na Isla and the Happily Ever After.

    OdpovědětVymazat
  18. Těším se velkém množství, ale nejvíce asi na Bez naděje. Ta už vyšla, ale zatím jsem neměla možnost si ji přečíst.

    OdpovědětVymazat
  19. Nemůžu se dočkat knihy Aliance a českého překladu knihy Ignite Me! :) Také mě ale velmi zaujala kniha Jen jeden den. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tento rok u mě nejspíše vyhrává Zakázaná přitažlivost od Katky Petrusové :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se vážně moc těším na novou knihu od Kerstin Gier, už aby vyšla! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nemôžem sa dočkať Silber, Splintered a série The Selection! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Z tých, čo vyjdú na Slovensku to bude určite 4. diel TMI - Mesto padlých anjelov, 3. diel UA a Experiment :)

    OdpovědětVymazat
  24. Letos vyjde spousta krásných kousků, ale zaujala mne anotace na knihu Ve stínu černých ptáků, takže asi na tu. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Já se již brzy dočkám knížky Etiketa a špionáž od Gail Carrigerové. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já se nejvíce těším asi na Alianci od Veroniky Roth :)
    A děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  27. Těším se na hodně knih, ale momentálně to asi bude další kniha od Richelle Mead. Jelikož Ohnivé srdce už vyšlo a mám ho doma, tak by bylo blbé říct jej. Takže řeknu další knihu, která má vyjít za méně než dva měsíce. Těším se na Šachovnici bohů! :D)

    OdpovědětVymazat
  28. Vůbec netuším. :) Hodně jsem se těšila na Cress a stále se těším, až jí budu mít konečně v rukách. Zároveň se ovšem těším na jakoukoli knížku, která mi spadne i kdyby jen náhodou do klína a byla stará i deset let.

    OdpovědětVymazat
  29. Knih, na které se těším, je samozřejmě spousta. Nejvíc se ale nejspíš těším na The Paying Guests od Sarah Waters (po dlouhé době konečně další knížka od ní, yay!).

    OdpovědětVymazat
  30. To je děsně těžký! :D Těším se na strašně moc knih, třeba na Etiketu a špionáž nebo třeba poslední díl Bohů Olympu, The Blood of Olympus, i když na tu se zároveň děěsně netěším. :D Nebo třeba taky na Cress (tu nutně potřebuju v rámci zachování mého psychického zdraví), Silber, The Maze Runner, Jen jeden den, The Raven Boys, ... je toho fakt hodně. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Hmmm nejvíc asi na knížku V ringu, která má vyjít u Baronetu, tuším, že v květnu? :)

    OdpovědětVymazat
  32. Těším se na spoustu knížek, které bych tu vypisovala do zítřka, ale nejzvědavější jsem asi na Alianci, už kvůli tomu, že jde o závěrečný díl trilogie a mě pokračování a i uzavření Trisina příběhu dost zajímá. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Úplně nejvíc? To je opravdu hodně těžké... Ale velmi se těším na Silber od Kerstin Gier. Její drahokamová trilogie je totiž vážně skvělá :) ( což mi připomíná, že bych si měla co nejdříve přečíst závěrečný díl :D)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři