23. března 2014

Měsíční chvástačka: únor 2014

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Dneska to bude taková nudnější chvástačka, bude bez videa. Nemyslete si, že jsem ho nenatočila, natočila a překvapivě docela brzo, ale nějak s ním nejsem spokojená a přetáčet se mi fakt nechce. Takže dneska jenom takhle. Aspoň si ode mě na chvilku odpočinete a nebudete mě muset poslouchat... :D

V únoru se na mě usmálo štěstí! Povedlo se mi vyhrát hned ve dvou soutěžích a to se už opravdu hodně dlouho nestalo. Nejdřív jsem vyhrála v narozeninové soutěži u Vendey balíček: Markétu Lazarovou (kterou už mám rozečtenou) a audioknihu Hypnotizéra a knihu Narkopolis (které mi zabavil tatínek, že to si chce přečíst a poslechnout on :D). A pak se mi povedlo a to vážně netuším jak, vyhrát v soutěži u Kath, která byla taková akční, probíhala na Facebooku, na Twitteru, Goodreads a asi i na blogu, pomalu jsem vůbec nevěděla, co vlastně dělám, jen jsem sdílela tweet a bum, bylo to. Vyhrála jsem Devilish od Maureen Johnson. A to má takovou hezkou, milou obálku, že jsem očekávala nějakou roztomilou contemporary a ono houbeles! Pěkně nadpřirozené to bylo! Ale bylo to docela dobré čtení. 
No, a pak už to máme pár recenzáků. prvním znich je Bez naděje od Colleen Hoover, kterou jsem si odnesla z YOLI křtu spolu s krásnými plackami, které mi hrdě zdobí tašky. Pak je to Království od Amady Stevensové a v neposlední řadě v podobě ebooku Panika od Lauren Oliver. 

Tak co, jaké jste měli přírustky za únor vy? :)

4 komentáře:

  1. To Narkopolis bych si také hned přečetla, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, to vypadá zajímavě? Já jsem na tom v únoru byla dost blbě, koupila jsem si jen jednu knihu - Whitechapel Gods. ^-^

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři