6. dubna 2014

Co je u mě nového?

Ahoj všem!
Jak pak se máte? Užíváte si krásné jarní počasí? Vylákalo vás už pořádně ven?
Mě tedy rozhodně ano a pořádně si ho užívám! Už se nemůžu dočkat, až budu u babičky, vytáhnu si na zahradu jedno děsně pohodlné křesílko, udělám si výtečný ovocný koktejl a usadím se tam na celý víkend s knihou (knihami :D). Už aby to bylo!


Jinak mi jaro opravdu svědčí. Sice mě nedávno zasáhla trochu jarní únava a lehké nachlazení, ale už je to v pořádku. A přestože si začínám pomalu myslet, že budu na nějakou květinu alergická, protože jakmile vyjdu ven, doslova mě svědí oči a jedno balení kapesníčků je mi opravdu málo, nic mě od ochození ven opravdu neodradí. :D

A jak to mám teď s knihami? 

Čtu... a čtu strašně různé věci, že mi to snad ani neuvěříte. Tak fajn, to mi asi uvěříte. 

Nějak jsem si uvědomila, že do půlky června musíme odevzdat sedm zápisů ze čtenářských deníků a že jsem ještě žádnou knihu do školy nepřečetla.... Tak jsem se do toho pustila. Začala jsem Markétou Lazarovou od Vladislava Vančury, jejíž přečtení mi sice trvalo trochu déle, přestože to vůbec není bichle. Pak jsem se vrhla na Bylo nás pět od Karla Poláčka, které se mi dost líbilo, protože se mi docela dobře četlo a byl to takový příjemný příběh. Zatím poslední přečtenou knihou do školy je Na západní frontě klid od Ericha Maria Remarqua, na kterou jsem byla hodně zvědavá, a nakonec se mi opravdu líbila. Je to vážně dost silný a drsný příběh, ale za přečtení rozhodně stojí, vřele doporučuju. Teď si dám od povinné četby zase chvilku přestávku, protože jsem dneska odpoledne rozečetla Šampiona od Marie Lu a jsem vážně zvědavá, jak tahle série skončí. :)

Pokud jste to zahlédli na Facebooku, tak víte, že jsem také před nějakou dobou rozečetla Tajemnou komnatu v němčině. A jde mi to docela dobře, už jsem na straně 170 a strašně mě to baví. Úplně mám z toho chuť přečíst znova všechny díly Harryho Pottera, protože to jsou prostě bezvadné knížky, které mě vážně nikdy neomrzí. I v té němčině mě to baví. A dokonce jsem se dostala k tomu, že to čtu opravdu každý den a každý den tak přečtu zhruba deset stránek. Nechávám si totiž knihu v kuchyni na jídelním stole a čtu ji každé ráno u snídaně. ;)

Mám ale rozečteno ještě plno zajímavých věcí! Za prvé to bude učebnice do autoškoly, protože jsem se rozhodla si udělat řidičák, abych mohla brázdit silnice a jezdit na všechny možné srazy po republice (ale auto mi prý bude půjčené, jenom když budu moc hodná holka, takže z toho asi nic nebude, no :D). Tímto vás také chci varovat, abyste si dávali pozor, až někam půjdete... :D

No, a pak mám rozečtené dvě moc zajímavé knihy o jídle a lidském těle. Ta první je od mojí oblíbené Jillian Michaels a strašně mě tahle kniha baví. Už znám Jillian docela dost z různých televizních pořadů, videí a podobně, a jak tu knihu čtu, úplně ji slyším, jako by ji říkala přímo mně, vážně. Je to děsně super napsané. No a potom je to jedna starší kniha o výživě a tak nějak všeobecně o všem. A přestože je to opravdu stará kniha, kterou jsem objevila v antikvariátu, najdu toho v ní strašně moc užitečného a aktuálního, takže mě její čtení taky dost baví.

Takže tak... a teď konečně začínám být i docela dost produktivní, tak snad se to projeví nějak i na blogu, když už jsem doma několikrát uklidla, oprášila všechny knihy a přerovnala celou knihovnu. Takže se možná, možná, máte na co těšit. 
Zatím se mějte. ;))

6 komentářů:

  1. K autoškole hodně štěstí! Taky ji dělám :D Jak jsi daleko? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V knize hned na začátku, protože mě to nebaví :D A jinak mě zítra čeká třetí jízda. :D Co ty? :)

      Vymazat
  2. Držím palce pri autoškole ;). A obdivujem ťa, že čítať Harryho po nemecky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Já se taky obdivuju :D Ale překvapivě to není vůbec tak hrozný ;)

      Vymazat
  3. Držím palce s autoškolou :) Určite to zvládneš ;) A jo, dám si pozor, aby som do teba náhodou na tej ceste zozadu nenabúrala :D Čestné skautské! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři