13. dubna 2014

Měsíční chvástačka: březen 2014

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky



Ano, ano! Je tu měsíční chvástačka! A tentokrát dokonce i ve formě videa! :D Dneska to bude takové kratší, ale knihy jsou stále stejně skvělé. Tak se na to podívejte. :)

A samozřejmě jsem na jednu knihu zapomněla. A zrovna na takovou  báječnou! Takže se na ní bohužel dostalo pouze v titulkách, ale tady si o ní můžete přečíst článek na YOLI. :) 

 
 
A jaké pak knihy vám přibyly za březen? :)

3 komentáře:

  1. Včera jsem dočetla třetí díl Bohů Olympu a jsem ráda, že mám doma i čtvrtý díl! :D Jinak super přírůstky a ještě suprovější video, měla by si točit víc!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky. Obdivuji tě, že už to máš všechno přečtené. Já takhle pilná nikdy nebudu:)
    Překroč svůj stín jsem četla a taky se mi líbil, na Etiketu a špionáž se chystám. A novou Katku Petrusovou maličko závidím, její knihy jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tú Etiketu by som si rozhodne rada prečítala, dnes som čítala jednu skvelú recenziu na to, úplne ma navnadila 8)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři