6. května 2014

Měsíční chvástačka: duben 2014 (a s malou soutěží! :))

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky



Mám pro vás video s měsíčnou chvástačkou a předem se omlouvám, ale nějak se mi to vymklo a je to fakt docela dlouhé video. Ani nevím, jak se mi to povedlo, ale prostě se nějak moc vykecávám, no... :D Satisfakcí může ale být, že když to shlédnete až do konce (nebo mě klidně přeskočte jenom na tu soutěžní část :D), tak se dozvíte, jak můžete získat DIVERGENTNÍ plakát! :)
Hodně štěstí! ;)

 
 
Tak se pochlubte, jaké byly vaše dubnové přírůstky? :))

6 komentářů:

  1. Skvělé knížky. Hlavně ta Silber vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké přírůstky :) Závidím :D Mě za duben přibyla jen Rezistence :) Šetřím na Knižní veletrh :D Už mám dosti dlouhý seznam, co si chci pořídit :)
    katarinka.1999@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho jsem chtěla Město Ember ale nemůžu ho sehnat ikdybych se z toho měmla po****. :D
    http://ilferiad.blogspot.cz/2014/05/book-haul-7.html <=== odkaz na můj Book Haul.
    luciehorynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj takže mne pribudli iba dve knihy a to Tigrov osud štvrté pokračovanie Tigrej ságy a Crowfieldská kliatba :) a je to pekný plagát a moc sa mi páčila tvoja mesačná chvástačka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně za duben přibyly dohromady tři knihy - Aliance, kterou už mám přečtenou a bylo to pěkné zakončení série, Přechod, který jsem vyhrála v soutěži, a Jen jeden den. :-)
    veronika.kubecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mne pribudlo Kruté leto a Denníky Carrie B. ktoré som dostala , potom V zajatí snov 2. a 3. pokračovanie - tie som si kúpila a nakoniec Vlčí dar a Mesto kostí (ktoré už je prečítané a som z neho nadšená ) prečítané :-) mesačná chvástačka je skvelý nápad ! :-))
    babnicova.nika@gmail,com

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři