16. června 2014

Měsíční chvástačka: květen 2014

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky



Ano! Květnová chvástačka si konečně našla svou cestu i na blog! Na youtube už nějakých těch pár dní byla, ale konečně jsem se dostala i k tomu, abych ji přidala i sem, znáte mě přece. :D
Nicméně tady ji máte... a schválně, najděte rozdíl oproti předchozím videím! ;) :D
Jo a pochlubte se, cože jste za skvělé knihy získali v květnu vy! :) 

3 komentáře:

  1. "Mám prostě takové tušení, že se mi Čarozem bude líbit..." - Tak ty teďka Bětce říkáš tušení? :D

    Pořiď si i Nebe nezná vyvolených :) My máme doma Remarqů a Čapků mraky - kdybys chtěla ještě něco půjčit... :)
    Kaplana jsem nenašla, já našla ty Kamarády ;)

    Příští rok s tebou u antikvariátu zase počítám! Pokud možno první den, pak už je to víc vybrané :) A no jo, pořídila sis toho víc, já mám jen 4 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže má Bětka novou přezdívku, kolikátá už to je, šestá, sedmá? :D

      Pořídím, neboj. :)
      Ano! Příští rok si to zopakujeme! ;)

      Vymazat
  2. Tak tomu říkám úlovky. Taková kupa knih..:) Já teda na tu klasickou literaturu moc nejsem, ale ten zbytek se mi líbil moc..:)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři