9. září 2014

Nášup knih za tři měsíce aneb měsíční chvástačka!

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace najdete zde
Zahrnuje knihy: zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Ano, vidíte správně! Je tu měsíční chvástačka. Po vážně, ale vážně dlouhé době. Ale slibuju, že to video není tak dlouhé, takže snad vám to nebude vadit. Plus na něm uvidíte, jak u mě to natáčení a zpracování videí časově funguje...:D Natočit to není vůbec problém, to mě velice baví, stříhání mě taky dost baví, i když bych potřebovala trochu jinačí a lepší program, ale budiž. Ale to publikování, to je u mě značný problém. Do toho se mi totiž nikdy nechce. Takže jestli si všimnete, můžete zaregistrovat, že říkám, že do předpremiéry labyrintu zbývá nějakých deset dní a ejhle, ona už je ve čtvrtek. :D

Jo a taky jsem si zapomněla knihy vyfotit samostatně, takže ti, kdo se na video nechcete podívat, ale chcete vidět jenom knihy, se na můj obličej stejně budete muset podívat, protože jsem udělala fotku jenom takovouhle: 

Knihy
Aliance (Divergence #3) - Veronica Roth
Tisíce planoucích sluncí - Khaled Hosseni
Endless - Amanda Gray
Ledový oheň - Kai Meyer 
Hvězdy nám nepřály - John Green 
Zůstaň se mnou - Gayle Forman
Jumping to Confusions - Liz Rettig
Doon - Carey Corp, Lorie Langdon

 
 
Z jaké knihy, kterou jste si pořídili za prázdniny, máte největší radost? :)

4 komentáře:

  1. Ha, ten Outlander song na konci! :D Jinak jsem ráda, že sis pořídila tolik knih na mé doporučení. Doufám, že se ti budou líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdo si všimne! ;) :D Určitě se mi budou líbit, máme dost podobný vkus ;)

      Vymazat
  2. Samé krásné přírůstky :) Hodně dobře vypadá Stormdancer a Doon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stormdancer vypadá božsky, nemůžu se té knihy dočkat! ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři