7. září 2014

NEMÁM CO ČÍST!

Já. Vážně. Nemám. Co. Číst. Vážně.

Na poličce mi leží asi padesát nepřečtených knih plus jich mám několik i na čtečce a já mám neustále pocit, že nemám co číst. Ale není to takový ten klasický pocit, že zkrátka nemám co číst, nebo teda aspoň mně to tak nepřijde. Prostě se mi většina těch knih, co mi na té poličce leží, číst nějak nechce. A mám pocit, že nikdy ani u většiny už nebudu mít chuť si je přečíst. Zkrátka, jako kdyby už na ně nebyl ten správný čas. A na ten já hraju u knih hodně.

Mám tu ale několik pokračování sérií, případně poslední díly, které si přečíst chci, ale zrovna u nich opravdu vím, že na ně zrovna teď ten správný čas není, tak ještě počkám. Nebo zkrátka nechci mít tu sérii už dočtenou. To mám například se sérii Chaos Walking Trilogy od Patricka Nesse, jelikož mám poslední díl a prostě se ho bojím sérii dočíst, a to dost. A co jsem tak slyšela, bojím se oprávněně! 

Pak tu mám pokračování Sukuby od Richelle Mead, které si ale rozhodně chci přečíst, ale nemám ještě poslední díl. Tak zase čekám, až si pořídím závěrečnou knihu, protože chci dočíst sérii najednou. Na to se opravdu chystám, jen ještě nevím kdy.

Pak tu na mě čekají dva díly Mercy Thompsonové, které si tak nějak šetřím na později, stejně tak tu mám i první dva díly Čarozemě, na které zrovna nemám náladu, ale zároveň si je chci strašně moc přečíst. Mám to holt vážně těžké. To samé platí o knihách Fever a Sever od Lauren DeStefano a  pokračování Dcery čisté krve od Anne Bishopové. Plus několik dalších knih, u kterých nějak vím, že si je ještě někdy přečtu.

Ale pak tu mám taky pár knih, u kterých mám prostě pocit, že už se na ně asi nikdy nedostane. Bohužel to tak je. Mám takový pocit, že jsem se prostě trochu změnila, že jsem změnila docela dost i své čtenářské návyky a zvyky a už nemám zrovna na tyhle knihy chuť.

Jedná se o:
Vzpomínky na zítřek – Cecilia Ahernová
Moje sladké šestnácté století – Rachel Harrisová
Měsíční oko – Libba Brayová
I Am Number Four – Pitacus Lore
The Poison Diaries #1-2 – Maryrose Wood
Andělé 1 – Thomas E. Sniegoski
Přímo do srdce – Bill Condon
Prožila jsem něco neuvěřitelného – Věra Řeháčková
Strážkyně brány, Proroctví sester – Michelle Zinková


Pár ze zmíněných knih vezmu s sebou na čtvrteční knižní sraz, protože budeme pořádat tzv. knižní aukci, ale pokud byste už teď měl někdo o něco zájem, klidně mi napište a můžeme nějak se domluvit, nemusí se u všeho jednat o prodej. Buď na email, který najdete v menu, nebo na Facebook, kde se ještě můžete podívat do tohoto alba, kdybyste měli ještě o něco zájem. Nechci tohle brát jako knižní bazar nebo prostě rozprodávání knihovny, to vážně opravdu ne. Ale jenom je mi strašně líto, že mám knihy, u kterých už teď prostě vím, že je číst nebudu, a že by měly prostě měly jen tak ležet na poličce. Na to mám ten zbytek knih. :) Třeba se mezi vámi najde někdo, kdo zrovna o něco stojí a chce si to přečíst. Já věřím, že jsou to skvělé knihy, to určitě, ale už na ně sama prostě nemám náladu. Snad to pochopíte. Díky. :)

6 komentářů:

  1. Chápu tě, i když já doma mám jen jednu nebo dvě knihy, které nejsou přečtené a to proto, že prostě jsou úplně jiné, než jsme od nich očekávala. Když má někdo doma tolik knih, tak je prostě normální, že ne všechny přečte. Ale pořád lepší mít hodně nepřečtených knih, na které není nálada ani chuť, než nemít co číst vůbec a jen se plácat a číst dokola to, co máš už dávno přečtené (to dělám já, ale ani mi to neva :D) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky často sáhnu už po nějaké přečtené knize a vůbec toho nelituju :D

      Vymazat
  2. taky mi leží doma pár knih, nebo spíš více než pár, které nemám přečtené a tak nějak se mi do nich nechce. Z těch knížek do kterých se nechce tobě jsem jich četla několik. Vlastně se ani nedivím, že se ti do nich nechce, protože o žádné z nich se nedá říct, že by to byla zrovna bomba. :) Akorát možná moje sladké šestnácté století. Ta kniha se mi líbila a dobře jsem se u ní bavila. Hlavně teda protože jsem studentka dějin výtvarných umění. Takže jsem si to mohla užít a viděla jsem v tom vtipy, které asi obyčejný smrtelník nepochopí. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom Století pořád přemýšlím, ono by se mi to asi i líbilo, takové lehčí a vtipné knihy já ráda, ale prostě nějak nevím no. Třeba si to nakonec vážně někdy ještě přečtu! ;)

      Vymazat
  3. No, já se ani nedivím. měla jsem knihovnu plnou knih a dobrých 30 jsem vyřadila a prodala, přitom jsem je nečetla. Nelákají mě... čtením náročnějších knih jsem se posunula někam dál, vyspěla jsem čtenářsky... chvála bohu za to :D Za penízky z knížek jsem si koupila ty, které por mne mají momentálně smysl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na tom momentálně úplně stejně Nikki. ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři