2. října 2014

Měsíční chvástačka a čtecí shrnutí za září 2014

 

Září je za námi a musím přiznat, že mě to tentokrát tak rychle neuteklo. Nevím, jak je to možné. Rozhodně jsem se v září nenudila, nebo tak něco, září bylo opravdu fajn... Ale stejně bylo to září nějaké dlouhé. Já vím, je to divné. :D
Takže, tentokrát tu nebude žádné video, protože se mi prostě nechce nic natáčet. Ono totiž není popravdě nic moc co ukazovat, abych byla upřímná. A moje natáčecí podmínky nejsou úplně ideální, protože potřebuju na něco postavit foťák, jelikož nevlastním statit, a moje natáčecí konstrukce je taková... zajímavá (:D), takže se mi to nechtělo kvůli těm doslova pár knihám podstupovat.
Něco mi ale za září přeci jen přibylo, tak se na to pojďme podívat. 

Hned na začátku září jsem se vydala na výlet do něměckého Norimberku. A nebyla bych to já, abych se nezašla podívat do knihkupectví. Říkala jsem si, že si vážně chci něco koupit, přeci jenom se snažím pohnout se svojí němčinou a kniha by mi v tom dokázala pomoci. Nejdřív jsem uvažovala, že si pořídím Druhou stříbrnou knihu snů od Kerstin Gierové, ale nakonec po velkém a dlouhém rozhodování jsem si s sebou odnesla knihu Das Schicksal ist ein mieser Verräter od Johna Greena, což není nic jiného než Hvězdy nám nepřály. A čte se mi to docela dobře, rozumím... ale je to protože umím tak dobře německy (:D), nebo protože tu knihu znám nazpaměť?
Druhou fyzickou knihou, která se ke mně za září dostala, je výtisk Dashnerovy knihy Labyrint: Útěk, která se mi velice líbila. A film podle této knihy měl v září taky premiéru! Už jste ho viděli? Jaký ve vás zanechal dojem? 
A poslední knihou, kterou jsem za září získala, tentokrát v podobě ebooku od nakladatelství CooBoo, je Podivuhodné a krásné soužění Avy Lavender od Lesley Waltonové. Tak tahle kniha mě velice okouzlila! Je báječná! A už jste ji zahlédli naživo? Nááádhera! 
A co jsem za září přečetla? Celkem to bylo pět knih, a jaké to tedy byly?
Norwegian Wood od Haruki Murakami (recenze)
Papírová města  od Johna Greena. Tak toto bylo naprosto úžasné! Rozhodně se máte na co těšit, protože tahle kniha je ohromně zábavná, vtipná a neskutečně chytrá. Těšte se, těšíte se? :)
Kulička - Guy de Maupassant. Sice četba do školy, ale také mě to značně bavilo (což jsem popravdě ani moc nečekala). Asi si od Maupassanta přečtu ještě něco.
Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender od Lesley Waltonové bylo úžasné čtení, jak už jsem zmínila. Více se dozvíte v recenzi, která se na blogu objeví v nadcházejících dnech.
Když Klepiš potkal Klepiš od Roberta Novotného je taková drobounká kniha sloupků o překládání a o patáliích, které se mohou před překladatelem objevit. Rozhodně velice zábavná a povedená sbírečka.
    
Jaké skvělé knihy jste si v září pořídili a přečetli vy? :))

4 komentáře:

  1. Já za září přečetla pět knih :D Zůstaň se mnou, zakázanou přitažlivost, Selekci, Nezapomenutelnou cestu a jsem roztříštěná. Knihy se mi moc líbily :-) a koupila jsem si celkem 12 knih, ale o tom jsem už psala i u sebe na blogu :-)
    Jinak ten Labyrint vypadá vážně zajímavě, že i já se snad koncem měsíce dostanu k tomu, že si ho přečtu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Dvanáct knih je ale pořádná kupička! ;))

      Vymazat
  2. Hadně se těším na Papírová města... Budeš na ně dělat recenzi?
    Jinak já za září řečetla Mravence, Jestli zůstanu a tři knihy do čtenářského deníku do němčiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco k Papírovým městů, určitě napíšu pro YOLI na yoli.cz, a možná toho hodím i na blog, kdyby náhodou ne, rozhodně ale bude odkaz na Facebooku. :)
      A byly to knihy v němčině? :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři