7. listopadu 2014

Měsíční chvástačka a čtecí shrnutí za říjen 2014

 

Jak bych asi tak měla shrnout říjen... Hm, nějak nemám slov. Popravdě mi přijde, že jsem měla nějak málo času na všechno, že jsem skoro nic neudělala a skoro nic nepřečetla. Ale když se podívám na seznam přečtených knih a na knihy, které mi přibyly do knihovny a na to, co jsem všechno za říjen podnikla, jsem ohromně příjemně překvapená. Pojďme se tedy podívat na ty nové knihy. 



Přečetla jsem celkem 10 knih, což je v poslední době vlastně docela rekord.
Dveře do prázdnoty, pokračování Archivu od Victorie Schwab. Na tuhle knihu jsem byla zvědavá a docela mile mě překvapila. Možná se mi dokonce líbila trochu více než Archiv, nebo takhle, líbila se mi v něčem jiném. Více v recenzi, brzy. 
Tím všechno začíná aneb parádní žlutá knížečka. Recenze
Pekáč buchet od Katky Petrusové. Katku jsem si velice oblíbila, a tak se není čemu divit, že jsem se na její novou knihu hodně těšila. A jo, bavila jsem se slušně. Už jste ji četli? 
Sto roků samoty od G. G. Marquéze. Tak nějak jsem po přečtení Avy Lavender propadla kouzlu magického realismu a na Sto roků samoty jsem byla ohromně zvědavá. Kniha se mi sice nečetla úplně nejlíp a strašně se mi pletly vystupující postavy, ale bylo to velice zajímavé čtení. 
O čem mluvím, když mluvím o běhání od Murakamiho. Tak tohle není klasická tvorba Murakamiho, se kterou jsem ve čtení jeho děl chtěl pokračovat, ale tak nějak mě to k tomu nalákala právě běžecká stránka knihy. Sama jsem si běhání oblíbila a vždycky si ráda přečtu, jaký vztah mají k běhu ostatní. 
Kuře melancholik od Šlejhara a ano, četba do školy. Trochu děsivá četba, abych byla upřímná. 
Směšné lásky od Kundery. Znovu čtení do školy. 
Milostné sonety od Ronsarda. Poezie v této podobě vážně není pro mě. 
Život jedna báseň od Hooverové. Za to v této podobě se mi docela zamlouvala! Recenze
Solitaire od Alice Osman. Tak nějak nevím, co k této knize napsat... bude ale recenze, takže to dám dohromady tam. 
Jaký byl váš říjen? :)

3 komentáře:

  1. Ta Královna Tearlingu je fakt krásná :) A ty sis koupila i Avu, jo? To ti bude Bětka závidět... :D
    Co říkáš na Kunderu? Směšné lásky si asi příští týden půjčím v knihovně, tuhle jsem ještě nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si Avu, nemohla jsem odolat. :D
      Směšné lásky se mi dost líbily, je to vlastně strašně zajímavý čtení. :)

      Vymazat
  2. Not playing Solitaire on your mobile? Download From This Cool Link (Built for iOS or Android)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři