28. ledna 2015

První soutěž roku 2015!

Už v říjnu měl blog narozeniny, žádnou soutěž jsem tehdy neudělala. Byly Vánoce, na soutěž jsem sice myslela, ale neudělala jsem ji. Tak ji dělám teď a trochu větší. :)

Soutěžit budeme o tyto knihy:

Je tu tedy hned několik formulářů, abyste si mohli vybrat, o co chcete soutěžit. Samozřejmě se můžete zúčastnit všech, pokud chcete, v tom vám rozhodně nebráním. Rozhodně bych ale nerada viděla více vstupů od jednoho člověka v jednom formuláři, pokud to zrovna není možné v rámci vstupu, třeba ohledně tweetu.
Soutěž je otevřená pro Českou republiku a soutěžíme do příštího pátku, 6.2., přes víkend pak vyberu výherce a zkontaktuju je. 
Hodně štěstí! :)







4 komentáře:

  1. Prosím tě, jen jestli chápu správně. Takže ten samý tweet můžu vložit do všech formulářů a sdílet každý den? Promiň, jsem natvrdlý člověk, ale zas nechci podvádět.
    Trilogii o Tryllech bych od tebe klidně koupila. Nikde nenacházím 1. díl skladem a přitom tu sérii tak miluju. Neprodala bys je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to můžeš s tweety udělat. :)
      Když už jsem o ni vyhlásila soutěž, tak neprodala.

      Vymazat
    2. Ok, díky moc za objasnění. A ještě jednou se omlouvám za ty pro mě typické stupidní otázky.

      Vymazat
  2. Super, díky moc, akorát Tweet asi nebude, zkusila jsem asi šest různých hesel a nedostanu se tam :D vubec si nepamatuju své přihlašovací udaje, jak tam nechodím :D tak snad to vyjde i bez toho :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři