1. října 2015

Blog už patří do starého železa... :)

Pět let je vážně dlouhá doba, strašně, strašně dlouhá. A stále nemůžu uvěřit, že můj blog už tady mezi námi tak dlouho je a pořád funguje (jakž takž, zase mě znáte). Tenkrát mě vážně ani ve snu nenapadlo, že by mi blogování tak dlouho vydrželo, fakt. Na takovou výdrž u sebe nejsem vůbec zvyklá. A pořád mě to vážně baví, což je ještě více překvapivé! 

Za ty roky mi toho blog dal opravdu dost, nejen takové to moje místečko, které si můžu dělat podle sebe, ale taky spoustu přátel a zajímavých zážitků. A to nemluvím jenom vyloženě o knižních akcí, jako třeba veletrh, křty, srazy a podobně, celkově mi blog tak nějak otevřel dveře do života, který mi vyhovuje a mám velice ráda. A za to mému blogu velice děkuju. Vážím si ho a mám ho vážně ráda. Díky ti!

Taky bych chtěla poděkovat vám, čtenářům, ať už mě znáte celých pět let nebo pět minut, našli jste si sem cestičku a doufám, že se vám tu aspoň trochu líbí a třeba se i vrátíte. A za to vám děkuju. Kdybych ve statistikách neviděla aspoň nějaká čísla, že moje články a recenze někdo vůbec čte, asi bych toho nechala už hodně dávno, takže děkuju za motivaci! ;)

Jelikož jsem z toho celá naměkko a možná dojde i na slzy, protože si hodlám prohlédnout spoustu fotek z knižních akcí a vzpomínat, nebudu už se dál vykecávat. Já si svoje blogové narozeniny oslavím, možná sfouknu i nějakou tu svíčku na dortíku a pro vás taky něco mám. Samozřejmě že knihy! ;)

Tímto ještě jednou děkuji mnohokrát YOLI a COOBOO za skvělé knihy! ;) 

Uděláme to takhle: 
- tři soutěžní balíčky:
1. Kdybychom se neviděli & Papírová města
2. Skleněný trůn & Všechny malé zázraky
3. trilogie Darkest Powers od Kelley Armstrong
- jednoduchý vstup do soutěže přes komentář, kam napíšete: 
1. jméno a email 
2. číslo balíčku, o jaký máte zájem
3. cokoliv dalšího byste chtěli
- končíme v pátek 9.10.2015, o víkendu vyberu tři vítěze
- zúčastnit se může kdokoliv s doručovací adresou v České republice či na Slovensku! Zaručuju, že jeden výherce bude ze Slovenska ;)
(Málem jsem při nahrávání fotky knih vybrala fotku naší obří dýně ze zahrádky, tu byste asi vyhrát nechtěli :D)

To bude pro tentokrát všechno... ještě jednou vám strašně moc děkuju a doufám, že vám soutěž udělala radost. :))

24 komentářů:

  1. 1. Tereza Vršková, terezavrskova@seznam.cz
    2. Balíček číslo 1
    3. Chtěla bych ti popřát krásné narozeniny. Je to až neuvěřitelný, jak dlouho to uteklo. Já tvůj blog sleduji už přes 3 roky a ráda se sem vracívám. Takže doufám, že se ti bude i nadále dařit a že brzo budeš slavit dalších pět a více let.

    OdpovědětVymazat
  2. 1) Mária Marry Mikušková, mikuskova.maria@gmail.com
    2) potešil by ma hociktorý balíček :)
    3) Určite ti želám pekné narodeniny a aby si ich aj dobre oslávila. Prajem ti, aby ti pribúdalo stále viac a viac čitateľov na blogu a veeeeľa, veeeeľa kníh. :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Lenka Srolová, lenisek01@gmail.com
    2) 2. nebo 3. balíček :)
    3) Moc ti gratuluji, žes to v té blogové sféře tak dlouho vydržela. Je opravdu skvělé, že ti blog tak dlouho vydržel. Ráda se na tvůj blog vracím a často mě i nějakým čtivem inspiruje. :) Držím palce, aby ti to ještě dlouho vydrželo a spoustu věrných čtenářů! :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Tereza Severová, terezkasev@seznam.cz
    2. Asi číslo 1. ;)
    3. Tak hlavně bych ti (nebo spíš tvému blogu) chtěla popřát vše nejlepší a ať vám to spolu dlouho vydrží. :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1.Veronika Mácová,verca.macova@gmail.com
    2. Balíček číslo 1 nebo 2 :)
    3.Tvůj blog čtu už asi rok a strašně mě baví číst tvoje recenze. A přeji ti minimálně dalších pět let blogování :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Kateřina Čechová, kikkina@seznam.cz
    2. Balíček číslo 1, nebo 2
    3. Přeji hodně úspěchů, čtenářů a hlavně radosti z blogování do dalších let! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Markéta Koblížková, markettt17@gmail.com
    2. Balíček č. 2
    3. Ať se blogu daří i nadále! :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Nika, xnickky@gmail.com
    2. Balíček č. 2
    3. Blogu přeji všechno nejlepší! A těším se na tvé další články :)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Ells, skodovavera@seznam.cz
    2. Balíček č. 2
    3. Pět let je úctyhodná doba, vydrž ještě dalších pět a bude tu jubileum! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. madlenka, h.madlenka@gmail.com
    2. Balíček č. 2
    3. Krásné narozeniny! :)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Marky, marky48dsp@gmail.com
    2. Balíček č.1 nebo č.2 :)
    3. Přeji tvému blogu do budoucna všechno (nej)lepší, i když vím, že to přejí všichni, a mnoho úspěchů a radosti. Taky bych ti chtěla poděkovat za to, že jsi mě ke knižnímu blogování přivedla, ačkoliv o tom ani nevíš. To tvoji recenzi na Hvězdy nám nepřály jsem před více než rokem našla na internetu a díky tobě jsem zjistila, že se taky píšou blogy o knihách a je jich docela hodně... Takže ještě jednou moc díky za všechno a za to, že tu po těch letech ještě pořád jsi a inspiruješ :) Takže se (s)měj hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Kiki, kikizubik@seznam.cz
    2. Balíček č.2 nebo č.3
    3. Páté narozeniny. To je doba. :) Také se přidám ke gratulaci. Přeji tvému blogu Všechno nejlepší a hlavně mnoho úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj!
    WÁU!!! 5 let? To je vážně dlouhá doba. Já jsem si jeden blog založila a vydržela jsem u něj ani ne týden :D Takže prostě wáu. Jinak samozřejmě přeju dalších úspěšných 5 let, 10 let.... :)

    1. Káťa, katarinka.1999@seznam.cz
    2. Balíček číslo 1 nebo 2, ale i ten třetí je super :D
    3. Ještě jsem Ti zapomněla pogratulovat! Takže.... Gratuluji!!! Pořádně to oslav :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji! :) Pět let už je opravdu pěkné číslo, doufám, že tu s náma ještě alespoň těch dalších pět let vydržíš!

    1) Táňa, tanamouckova@seznam.cz
    2) 2 a 3
    3) Včera mi přišla V is for Virgin - ta obálka je naprosto famózní a obsahově stojí kniha také rozhodně za povšimnutí. Kelly Oram♥
    Jinak jsem dnes dočetla Talon (draci) - taktéž super knížka! Vřele doporučuji!

    Ehm, děkuji za soutěž! :D

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Adelle, aderos1@atlas.cz
    2. 1, 2 i 3 :)
    3. Pět let? No páni! Tak to doufám, že to taky vydržím! :D Všechno nejlepší, ještě aspoň pětkrát tolik! ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Panečku, pět let! :)
    Tak to gratuluju a ať tě to pořád tak baví, dobře se to pak čte :)

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Maggie, MaggieLoren@seznam.cz
    2. Balíček č. 3
    3. Gratuluji a přeji všechno nejlepší a doufám, že tě to bude i nadále naplňovat a bavit :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Katka R. (rimociova.katarina@gmail.com)
    2) Balíček 1. alebo 2.
    3) gratulujem! A dyňa by tiež potešila :D

    OdpovědětVymazat
  19. 1) Ivett, ivetaskutkova@seznam.cz
    2) Nejvíce by se mi líbil balíček číslo 2 :)
    3) Ty děkuješ blogu za to, že tu s tebou je celých 5 let a čtenářům za motivaci, ale já bych ráda poděkovala tobě a to myslím za všechny tvé čtenáře, neboť tvůj blog jsi ty a čtenáře jsi získala taky ty tím, jak skvělé píšeš články a jak dobře se na tvém blogu člověk cítí. Takže ze všeho nejvíc bys měla poděkovat sama sobě :) A jestli tu vydrží třeba ještě dalších 5 let s tím, že tě to bude stále takhle naplňovat a bavit, bude mé děkování ti o to větší :) Takže moc gratuluju k půlkulatinám a přeji hodně úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1) Blanka Vlčková, blancitos91@gmail.com
    2) Balíček s pořadovým číslem 1. ;)
    3) Jenom bych Ti chtěla popřát, aby Tě blog i nadále bavil a vydržela jsi jej psát minimálně dalších 5 let. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. 1 - Monika - mory@azet.sk
    2 - Potešil by ma balíček číslo 2 :-)
    3 - Prajem krásne narodeniny, 5 rokov blogovania o knihách je skvelá príležitosť na oslavu, tak dúfam, že bude stáť za to, a že ešte dlhú dobu budeš pokračovať :-)

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Mary-berry, marie.hoangova@seznam.cz
    2. balíček č. 2 (Na Skleněný trůn si brousím zuby od té doby, co kniha vyšla, a na Všechny malé zázraky mě navnadila tvoje a další recenze. :)), no, ale neodmítla bych žádný. :D
    3. Páni, nesleduju tě 5 let let ani 5 vteřin, rozhodně spíš něco mezi, ale přeju ti 5 krát 5 dalších takových úspěšných roků, ne-li ještě zdařilejších.

    (Vyhrát dýni by mně nevadilo, ale knihy jsou přece jenom srdeční záležitosti. :D)

    OdpovědětVymazat
  23. 1. jarka dioklecianka11@gmail.com
    2. Balíček 1. alebo 3. Možno sa konečne donutím k tej angličtine. Maturovala som z nej ale už skoro všetko som zabudla.
    3. Mala som rada tvoje videa.

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři