31. prosince 2015

Silvestrovské povídání.

Ahoj všichni! :)
Doufám, že jste si užili Vánoce tak, jak jste si přáli, že jste si pořádně odpočinuli, hodně hezkého přečetli a těšíte se, co se pro vás chystá v novém roce!

Já jsem si Vánoce užila, poprvé v mém životě jsme je netrávili jen s rodiči, ale ve větším kruhu rodinném a bylo to skvělé. Tu kouzelnost Vánoc jsme zažili hlavně kvůli našemu malému Oskárkovi, mému tříletému bratranci, a jakmile je o Vánocích přítomno malé dítě, hned je ten Štědrý den úplně jiný, než když jsou tam jenom dospělí. 

V poslední době jsem nějak vůbec neukazovala nové knihy, jen občas něco na facebooku. Bohužel vám teď všechny nové knihy za posledního půl roku taky neukážu, díky vysoké teď bydlím na dvou místech a něco mám doma a něco doma-Praha. Ukážu vám ale vánoční knihy, to zase jo! 

Ježíšek přinesl Běh pro ženy a jedná se o velice dobře udělanou knihu. Ať už jste běžkyní dlouho, právě jste začala, nebo si říkáte, že byste možná chtěla začít, užitečné rady v téhle knize najdete
Dárek z pravé lásky byl dárečkem z CooBoo a bude to ideální čtení k učení na zkoušky. Krátké povídky, kterým nebudu muset věnovat tolik času jako dlouhé knize, to bude přesně ono. Už se těším! (Na čtení, samozřejmě! :D)
Pod sněhem od Petry Soukupové byl dáreček od Knižíška, kterému velice děkuji, vybral ze seznamu tu nejvíc chtěnou knihu! ;)
Spoušť od Sáry Vybíralové byla kniha od rodičovského Ježíška, který poprvé vybíral knihu skoro sám, doposud musel dostat naprosto přesný seznam, a pak byl občas schopný něco vybrat. Takže jsem zvědavá, vypadá to dobře!
Hotel New Hampshire byl velice nečekaný dárek od mé babičky. Sice ho doprovázely trochu zvláštní a ne úplně skvělé okolnosti předání, ale přesto mi udělal radost. 

Moje povídání nebude nijak dlouhé. Nehodlám vás obírat o čas slavení. :) Popřeju vám ještě všechno nejlepší do nového roku a hodně štěstí, zdraví a lásky! 
A připojím ještě písničku! ;)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři