20. ledna 2016

Dvanáct zimních políbení | Dárek z pravé lásky – recenze

Vánoce jsou dávno za námi a toho sněhu jsme se nakonec přece jenom dočkali, proto si dovoluji letošní zimní sezónu prohlásit za úspěšnou. A to také díky hned dvěma speciálně vánočními povídkovými knihami – Sněží, sněží…, které jsme četla už před Vánoci, a Dárek z pravé lásky, který se dočkal mé pozornosti teď. A ano, na úspěšnosti letošní zimy se tyhle dvě knihy podílely hodně!

Říkala jsem, že si Dárek schovám, protože krátké povídky budou naprosto ideální na čtení v průběhu zkouškového. S tím pořád souhlasím, jen jsem knihu nějak zvládla ještě před samotným zkouškovým a to právě díky těm krátkým povídkám. Čím kratší povídka, tím jsem měla pocit, že si jich můžu přečíst víc najednou, a vůbec jsem schopná knihu odložit.

Tak milá byla. Tak příjemná. A tak strašně ňuňuňu!

Dárek z pravé lásky je soubor dvanácti vánočních povídek od dvanácti různých a známých spisovatelů. Tedy, ne úplně všichni jsou známí i u nás, ale všichni jsou to autoři s několika vlastními knihami na kontě. A celou tuhle nádheru dala dohromady velice oblíbená Stephanie Perkinsová!

Musím se přiznat, že vyloženě nechci na téhle knize hledat nějaké negativní věci. Jasně, ne úplně všechny povídky mě oslovily, pár mi jich vyloženě nesedlo, ale celkově hodnotím knihu velice dobře. Člověk by čekal, že když se jedná o vánoční milostné povídky, budou se trochu opakovat či alespoň nějak víc podobat… ale ono vážně ne. Každý autor přinesl svůj jedinečný styl, každý vymyslel něco úplně jiného, až vás některé povídky skutečně hodně překvapí, protože jsou opravdu něco, co byste nikdy v podobném souboru nečekali. Takže velice ráda doporučuju. A rozhodně nemusíte odkládat přečtení až na příští Vánoce, to byste přece nevydrželi tak dlouho čekat! 


3 komentáře:

  1. Knížku jsem četla a musím říct, že mě až tak nenadchla. Jistě, každá povídka je úplně jiná, některé jsou dobré, jiné mají třeba docela dobrý námět, ale moc se mi nelíbilo zpracování. Celkově mě tedy knížka zklamala, i když třeba Vítejte ve Vánocích, CA se mi docela líbila. Moc hezká recenze. :) Jsem ráda, že jsem četla i jiný názor než ten můj.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku stále čtu, jelikož povídky prokládám jinými knížkami, a musím s tebou souhlasit. Některé povídky se mi líbí víc a některé míň, ale těch víc zatím převládá. :)
    Moc pěkná recenze :)

    lifeis-beautiful.blog.cz
    Andey

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem odhodlaná nechat si knížku až na příští Vánoce, abych k tomu měla i tu atmosféru. Tak uvidíme, jestli mi to vydrží.:)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři