20. února 2016

Ze života knihomola - zkouškové & marcipán

Krásné sobotní odpoledne! 

Už dlouho jsem vám neukazovala nové přírůstky a neprozradila, co je u mě nového, tak jsem se k tomu konečně odhodlala! :)

Co je nového? 
Úspěšně jsem zvládla první zkouškové. Trochu jsem se bála, že mě studium češtiny během prvního semestru přestane bavit, ale zatím se tak nestalo, asi mě baví totiž čím dál tím víc. Jasně, občas nastane ne úplně skvělý okamžik, ale jinak jsem spokojená. Teď jsme v plné polní začali semestr druhý, tak jsem na nás zvědavá. Ale zatím jsme optimističtí! 
Se studiem souvisí i hodně věcí, které teď čtu. Buď je mám přímo do školy na nějaký seminář, nebo se zrovna o tohoto autora či dílo zajímám na základě něčeho ve škole. Možná se tedy něco velice neobvyklého objeví i tady na blogu, ale raději nebudu předbíhat. 

Srazy, křty, zábava
Přes zimu mnoho srazů nebylo, ale teď to všechno vypukne! Novou knihomolskou sezónu jsme započali včera křtem knihy Miroslavy Varáčkové v Café Lajka, ještě jednou mnohokrát děkuji Slovartu a Janičce za pozvání. Od autorky už jsem četla její předchozí dystopickou knihu, Prežila som svet, a na Adaptaci jsem hodně zvědavá. Už díky tomu, jak o knize Mirka suprově mluvila, mě  pořádně nalákala. 

 

Už loni jsme si s mými milými blogerkami udělali naše Vánoce, letos se na ně dostalo také, sice v únoru, ale dostalo. Sice jsme se nesešly v úplně plném počtu, ale pět ze šesti je přece jenom pořádná účast. Letos jsme se v rámci šetření jak financí a místa v knihovně rozhodli losovat si knižního secret Santu a bylo to skvělé rozhodnutí. Já sem obdarovávala Kath a vůbec nebylo jednoduché jí něco pořídit! Ale nakonec jsem to vymyslela a dopadlo to dobře. A mě si vylosovala Vendea a dostala jsem závěrečný díl série Stranberga a Elfgrenové, na který jsem hodně zvědavá a jakmile přečtu, mrknu na film, už se těším! 

No a potom tu mám pár posledních přírůstků v mé knihovně. Možná jsem na něco zapomněla, možná něco nemám momentálně u sebe, protože mám teď knihovny na dvou místech, ale těmito kousky jsem si teď jistá. 

Knihy, knihy a zase jenom knihy (a cupcake!)

Klíč je tedy ještě vánoční dárek od Vendy. 
K moři od Petry Soukupové jsem si pořídila sama, už ani nevím, kdy přesně to bylo (doufám, že už jsem vám ji neukazovala). 
Odpusť mi. Megan od Abbie Rushtonové je jedna z prvních YOLI knih roku 2016 a jedná se o dost zajímavé počtení. Více v brzké recenzi. 
Hlava nehlava je kniha Míši Rosové a jsem hodně zvědavá a těším se! 
Poslední díl Sukuby od Richelle Mead jsem si pořídila ve výprodeji na buxu, protože je to poslední díl série, kterou chci dočíst, všechny ostatní díly mám a protože mám Meadovou vážně ráda. A taky musím ještě dočíst Bloodlines

Óóóó. Dám ti slunce! Můj nový velký oblíbenec, mockrát CooBoo děkuji, že knihu vůbec vydali a že ji udělali tak pěknou! 
A Adaptaci jsme dostali na již zmíněném křtu, taky velká zvědavost. 

Tak jsem si ty knihy hezky vyfotila, a pak si vzpomněla, že ještě nejsou všechny. Na parapetu jsem měla položené ještě tři!

Kázání ohně je další YOLI novinkou, kterou jsem před pár dny dočetla a snažím se nějak napsat recenzi, zatím se mi popravdě moc nedaří, tak mi držte palce! 

The Pointless Book aneb #úplněmimoknížka je hodně zajímavá. Je to něco na způsob Destrukčního deníku, ale méně destrukční a více kreativní. Sice nejsem úplně kreativní člověk, ale tohle se mi líbí. Něco už jsem si stihla i vyplnit! :)
No a už opravdu poslední knihou jsou Myšky Boženy Benešové, které jsem sehnala v internetovém antikvariátu za 29,- a poštovné zaplatila dvojnásobné, protože jsem si knihu vybrala na práci do školy a nikde jinde nebyla k sehnání. Umím si to ale vybrat! :)

A to bude z mého malého updatu všechno. Už teď vím, že se chystá hned několik knižních akcí, na které se těším a blíží se Svět knihy, takže lenivět určitě nebudu! A vyjde spoustu knih, které si rozhodně chci přečíst! Ale o tom až někdy příště! 
Těšíte se na Svět knihy, chystáte se? :)

 
Krásný a chutný cupcake z křtu Adaptace... už jste někdy jedli knihu? Byla (marcipánová) výýýborná! :))

6 komentářů:

  1. Přemýšlím, zda má nějaký skrytý význam, že máš všechny ty knížky na společné fotce vzhůru nohama... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dam ti slunce bylo bozi! A Kazani mam tez. Tesim se na recenzi Megan, protoze nevim, zda ji koupit

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky, těším se na recenze - zvláště na Adaptaci, která mě i přesto, že nejsem velký fanda tohoto žánru, docela zaujala... A teda ten cupcake je senzační, to nemohu opominout :))
    Hezký den,
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cupcake byl úplně boží! Radši nepokládat otázku, kolik jsem jich snědla :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři