4. května 2016

Tři naprosto odlišné filmové zážitky

Poslední dobou jsem dost často v kině, tak třikrát týdně. Ale ne jako divák, momentálně totiž v jednom pracuji. Třikrát jsem se ale v posledním měsíci dostala do kina i jako zákazník a viděla jsem tři velice odlišné filmy a říkám si, že by si zasloužily pár slov.

Kolonii jsem chtěla vidět už jenom proto, že jednu z hlavních rolí hraje Emma Watson, a později i na základě traileru. Colonia Dignidad bylo skutečně místo v Chile a film ukazuje skutečné události a tamější praktiky… už nikdy ten film nechci vidět, nikdy! Ale bylo to úžasné! Bětka z toho filmu velkou část ani neviděla, protože se nedokázala dívat. Rozhodně se totiž jedná o film pro vážně silné povahy se silnými žaludky. A rozhodně je to výborný filmový zážitek. Skvěle sestříhaný, kdy je spousta věcí jenom lehce naznačena, ale díky tomu to celé nepůsobí jako klišé. A herecké výkony byly taky úžasné, jak Emmy Watson, tak hlavně i Daniela Brühla a Mikaela Nyqvista (kterého jsem vůbec nepoznala!).  


Na Zootropolis jsem vyrazila sama, protože buď nikdo neměl čas (chápu, ve čtvrtek dopoledne se nechodí do kina úplně dobře), nebo protože prý „na animáky nechodím, to je přece pro děti“ (nechápu, vůbec nechápu). A vypadá to, že Zootropolis (a i Kolonie) se už teď zařadí k mým nejlepším filmům letošního roku. Na Zootropolis jsem šla s hodně velkými očekáváními. Viděla jsem spoustu trailerů, mnoho rozhovorů s hlavními herci (Judy namluvila Ginnifer Goodwin) a zamilovala jsem si titulní písničku od Shakiry. Rozhodně doporučuji! (Možná na to půjdu ještě jednou…:D)


„Takhle se tvářím, když mám hlad!!“
Jít na Batman vs. Superman bylo velice spontánní rozhodnutí. S kamarádkou jsme se rozhodly, že chceme jít do kina, omrkly jsme, co v daný čas zrovna běží a mezi Aliancí, Pátou vlnou a Batman vs. Superman vyhráli superhrdinové. A popravdě jsem se toho bála, viděla jsem reakce a recenze na internetu, takže jsme na to šly už ostražité… a nebylo to tak hrozné. Jasně, Kolonie ani Zopotropolis to není, ale ve svém žánru to určitě patří k těm lepším filmům. A přestože to má skoro tři hodiny, musím říct, že jsme se nenudily. Jasně, jsou tam vyloženě nesmysly a myslím, že ti čtyři pánové, co s námi v kině byli, se docela bavili našimi poznámkami, ale ani jedna nelitujeme, že jsme na to šly, už proto že obě máme Batmana jako postavu opravdu rády (a Ben Affleck byl fakt dobrý). A hlavně hudba! Hudba v celém filmu byla vážně úžasná!


Mám teď celkově nějak moc filmových plánů na to, že se nezadržitelně blíží zkouškové. Chtěla bych vidět Moje tlustá řecká svatba 2, Kapitána Ameriku, Carol, Brooklyn, Spotlight, Teorii tygra, Orel Eddie a mnoho dalšího (nakonec vlastně i tu Alianci a Pátou vlnu) a to jsem jenom zběžně prohlédla aktuální program.
Jaké filmové plány máte vy? :)

1 komentář:

  1. Jako fakt, na Pátou vlnu bys se mnou nešla a s Adél jsi nad ní uvažovala? Dobře si to rozmysli! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři