27. září 2016

Mé srdéčko plesá

Když se mě někdo zeptá, jaká je moje nejoblíbenější kniha, můžu se sice zamyslet, ale stejně nakonec vždycky řeknu Harry Potter. A je to tak už pěknou řádku let. Kolikrát jsem četla všechny knihy a kolikrát jsem viděla filmy, už ani nezvládnu spočítat. A letos v létě jsme si dokonce na kouzelný svět Harryho Pottera hráli i na táboře, to jsem byla v sedmém nebi! Už ale vážně dlouho jsem nečetla Harryho Pottera s tím, že bych nevěděla, co mě čeká. Ale díky Prokletému dítěti jsem si tohle mohla po těch letech zase splnit. Četla jsem nový příběh Harryho Pottera, vůbec nic jsem o něm netušila a bylo to úplně stejné jako kdysi… četla jsem a vůbec jsem nevnímala čas ani okolní svět (a málem jsem přejela zastávku autobusu).

Harry Potter a prokleté dítě nemusíte považovat za plnohodnotné osmé pokračování ságy, je to přeci jenom skutečně scénář k divadelní hře. Ale vůbec ničemu to nevadí. Nebudu vám tu nic říkat k ději, protože vám taky chci nechat tu možnost přečíst si to úplně bez jakýchkoli jeho znalostí. Protože něco takového si milovníci Pottera skutečně zaslouží. Ano, můžeme k tomu mít výhrady, můžeme Prokleté dítě označit jako zbytečné papíry, kterými se z nás Rowlingová snaží pouze dostat peníze… ale víte co? Na tom mi vůbec, ale vůbec nezáleží. Mně je zase jedenáct, nadávám si tu, že ani letos za mnou nepřiletěla sova s mým dopisem, usmívám se od ucha k uchu a zároveň brečím, protože nejenže mě prostě dostal sentiment, se kterým jsem Prokleté dítě přečetla, ale i slovo překladatele na závěr. A uvažuju, že si to přečtu znova, protože hned zítra mi knihu zabaví tatínek, který se jí taky nemůže dočkat. 


0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři