9. října 2016

Jak jsem zapomněla na narozeniny blogu

1. října měl blog oslavit už šesté narozeniny. A já na něj, na chudáčka, zapomněla. Říkala jsem si sice dopředu, že něco připravím, ale konkrétně v tu sobotu jsem si na to prostě nevzpomněla. Jsem hlava děravá, já vím. A pravdou je, že jsem zrovna měla vážně jiné starosti, s Bětkou z Listárny jsme zrovna běžely desetikilometrový závod. :D

Teď jsem si ale vzpomněla! A dokonce mám pro vás i něco připraveného... a je to samozřejmě soutěž! 

A jelikož blog slaví už šesté narozeniny, (teda, šest let je už fakt hodně, co? :D) mám pro vás celkem šest knih. A všechny je získá jeden výherce, ať je ta soutěž pořádná. ;)


Vybrala jsem takový mix, jsou tu knihy v češtině, knihy v angličtině, samostatná kniha, začátky sérií, soubor povídek a dvě z knih jsou dokonce s podpisy autorů ;)

Nebudu po vás nic chtít, žádné povinné sledování na Facebooku či sdílení apod., stačí, když mi tady napíšete komentář, kterým se zařadíte do soutěže, nezapomeňte na email, ať vás můžu v případě výhry kontaktovat. Když mi tam i napíšete tip na knihu, která vás v poslední době vážně dostala, budu jen ráda. ;) Jo a soutěž je otevřená do 23. října. :) 

28 komentářů:

  1. No páni, tak tomu říkám velká soutěž. Tak předně gratuluji ke krásným šestým narozeninám. Doufám, že i já s mým blogem se toho jednou dožijeme. Přeji ti, abys vydržela psát ještě dlouho a hlavně, aby tě to bavilo. Takže, hodně štěstí :-)
    luculi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha. Gratulujem k peknému číslu. :) A v poslednej dobe, presnejšie včera, ma prekvapila kniha Zvrácené myšlenky. Od tohto trileru som veľa neočakávala a práve preto som bola nesmierne prekvapená z toho ako má ta kniha zaujala a vtiahla do deja.
    janapasierbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji ke krásnému šestiletému výročí. ;) To se jen tak nevidí. :) Jinak přeji spoustu dalších úspěšných let. ;) Během posledního měsíce mě neskutečně dostal dvojdílný komiks Maus od Art Spiegelmana, ve kterém je zpracováno téma holocaustu z pohledu jeho otce, Vladka Spiegelmana. A neskutečně se mi líbila Dalajlamova kočka od Davida Michieho. ;)
    blancitos91@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju ke krásnému číslu. Šest let je fakt hodně a ať tady tvůj blog je ještě dlouho :)
    vali.jureckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Páni šesté narozeniny, to je hezký "věk". Samozřejmě se připojuji ke gratulaci, je hezké vidět, že je někdo také ta velkým milovníkem knih a přeji hodně dalších skvělých přečtených knih, recenzi a článku. Ať tě psaní baví a ať u toho vydržíš ještě alespoň jednou tolik ne-li déle :)
    Kniha, která v poslední době nadchla mě je stoprocetně After přiznání od Anny Todd a nemohu se dočkat pokračování :)
    tereza.pazdirkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Šesté narozeniny to už je něco :) Blahopřeji a doufám že i dále vydržíš :)
    levhardice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k šestinám :) Kniha, která mě dostává zrovna teď je Vážka v jantaru. Jinak mě poslední dobou hodně nadchnul Tulák. Mail je: nikolaoss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promiň, špatný mail :D je to nikolaoss.trojtecka@seznam.cz

      Vymazat
  8. Moc gratuluju, to je super, ze te to tak dlouho bavi:-). Z knih co jsem posledni dobou cetla me nejvic bavila Ready player one a z novinek se ted nejvic tesim na Slepi ptaci. Email: e.lisabeth@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší!:D Mě v poslední době naprosto dostal Skleněný trůn, z těch méně známých třeba Zpovědi podezřelé nebo Smolná sezóna :)
    anezkahurtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, šest let! To už jsi mezi námi ,,obyčejnými" blogery rekordman! :) Samozřejmě Ti přeji mnoho dalších krásných let a ať jsi v osobním životě spokojená a šťastná :).

    elenyaindil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To zní jako dobrá soutěž :-D Velice mě zaujaly My děti ze stanice ZOO a můj krásný email je plickova.k@gmail.com A přeju všechno nejlepší a úspěch minimálně do dvaceti let ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji, snad to s námi vydržíš ještě alespoň dalších 6 let! :)
    Kniha: Pomsta & Rozbřesk, mail: terezkasev@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Páni! Šesté narozeniny? Obrovská gratulace! :o) :)
    Doufám, že jednou budu slavit taky tak velké číslo a třeba i vyšší, protože blog, knihy a vše okolo toho naprosto miluji :)
    Každopádně skvělá soutěž! Tolik skvělých výher! :o
    Jinak k bodu, která kniha mě v poslední době dostala- bylo jich více, ale úplně poslední (po úžasné knize Navždy a věčně) to byla určitě kniha Můří deníky. Ta kniha je jednoduše neskutečná a taková... nenajdou se dva lidi na světě, kteří by z ní měli stejné pocity či dokonce stejný názor, protože samotná povaha čtenáře knihu "dotváří"... zní to strašně pitomě, ale to se asi nedá popsat :D
    Můj e-mail: seabook04@gmail.com
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to čumím, při představě, že já svůj začínající blog dneska uzavřela pro veřejnost a neumím se nějak rozhoupat, pořád přemýšlím jak to udělat, aby mi to vyhovovalo co nejvíce a ty máš ten svůj už předlouhých šest let. Obrovský klobouk dolů. Nettinsvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji a doufám, že Ti blog ještě dlouho vydrží. (Ignoruj, že to píšu každý rok - vážně to tak myslím!) Poslední dobou mě určitě dostala Sůl moře od Ruty Sepetys. Vlastně si myslím, že Tvoje recenze vystihuje pravé důvody mnohem lépe, než kdybych se své pocity snažila vysvětlit sama - tím spíš, že jsem knihu dočetla nedávno, ale ještě jsem z ní docela mimo. Sice jsem ti takhle asi knihu nedoporučila, ovšem Rutino nové dílo mi skutečně přišlo na mysl jako první. Tak jen doufám, že se třeba potkáme na Humbooku (s Tebou, ne s Rutou - ta tam bude určitě ;))
    (S)Měj se krásně, slav a díky za soutěž!
    Marky (Books are my life...)
    marky48dsp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Šest let, panečku to už je doba. Já si něco takového ani nedovedu představit. :) Přeji, aby ti blogování vydrželo a nikdy tě neomrzelo a ještě mnoho dalších narozenin. :)

    Jinak, doporučuji určitě Měděného jezdce, včera jsem vydala na blogu recenzi a jsem z nej naprosto nadšená. Pokud jsi knížku už četla (což je pravděpodobné), tak určitě doporučuji Čas mezi šitím, nádherná kniha, kterou mám ve svém srdci už hodně dlouho.

    Mail - dreamer-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    děkuji za soutěž a gratuluju ke krásným šestým narozeninám. Páni, smekám klobouk. Tolik let, to je úžasné. :o)

    Co doporučuji za knihu? V poslední době... No, ono záleží, jaký máš ráda žánr, ale myslím, že by se ti mohlo zalíbit pokračování série Bratrstvo černé dýky - to já doporučuji všude, protože je to moje srdcovka a vážně ji opěvuju. :o)) A jinak kniha, která mě mile překvapila je Věčně a navždy od Jennifer Armentrout. Ona má vždy takové slaďárny, ale tohle byl hodně povedený příběh. Získala si mě. Nejlepší z knih, které vydala podle mého. :o)

    Chensie@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji! Doufám, že tady budeš i další roky :) Kniha, která mě nejvíce překvapila v poslední době je Hra o trůny, první díl. Překvapilo mě hlavně jakým způsobem byla napsaná. Protože jsem první viděla seriál, tak mě překvapilo, že je spoustu věcí jinak (víc než jsem si myslela).
    MaggieLoren@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc gratuluji k narozeninám blogu!:) Já bych ti mohla rozhodně doporučit knihu How to be single, jelikož se perfektně čte a je k tomu všemu ještě vtipná a odpočinková!

    eliska-krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Teda, tomu říkám pořádná soutěž. :D Gratuluji ke krásným šestým narozeninám. :) A doporučila bych ti cokoli od Sarah J. Maasové.

    spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moc gratuluji k narozeninám tvého blogu! Můj blog má za sebou 5 let a mám z toho taky skvělý pocit! :D :)
    Rozhodně ti doporučuji knihu Byla jsem tu od Gayle Forman! :-)

    verunka525@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc gratuluju 😘 Jinak mě zaujala knížka Dvůr trnů a růží (nevím jestli jsi četla nebo ne) a teď čtu Bez šance a vypadá to opravdu zajímavě 📚
    skacelova209@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Wow, gratuluji (i když jsem tu poprvé :'D)! Nejsem si zrovna dvakrát jistá, co čteš, ale doporučuji Mediátora od Meg Cabot :D

    viet.hoa.nguyenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Moc gratuluji! :)
    Mě v poslední době nejvíc nadchla asi kniha V lese visí anděl, bavila mě od začátku do konce a nemohla jsem se od ní vůbec odtrhnout :) A šíleně mě přakvapila česká detektivka Strašidla z Woodlandu, která byla i plná neuvěřitelně vtipných scének a pokud jsi ji nečetla, určitě doporučuji :)
    thecursedbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Moc gratuluju k narozenínám tvého blogu. Šest let je dlouhá doba. :)
    Co jsem teď četla, tak se mi strašně moc líbila kniha od české autorky Naslouchač. To je opravdu hodně propracovaná knížka. A pak se mi taky strašně moc líbila kniha Pomsta a rozbřesk. Tu jsem si úplně zamilovala :3 :D
    A pak se mi taky moc líbí Hostitel, je to taková krásná mírumilovná knížka, skoro bez násilí. :)
    fejfarovaaneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. No do háje! To je knih... :D
    Tak já přeji tvému blogu... a také tobě - vše nejlepší k narozeninám. Také bych chtěla dokázat takhle dlouho blogovat, ale jsem hold ptáček přelétavý... což je škody, ale tobě přeji, ať ti to vydrží dlouhých pár let ještě.
    Omlouvám se, že píši pozdě, ale jsem nějaká opožděná :D
    hachlina@seznam.cz
    P.S Kniha, která mě dostala... vezmu v jiném slova smyslu... Staroměstská poprava českých pánů a měšťanů.. tak dlouhou a nudnou knihu jsem dlouho nečetla..a já myslela, že na tu anotaci to bude fajn! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři