26. června 2017

Všechno nejlepší Harry!


Harry Potter dneska slaví! Slaví dvacet let od prvního vydání Kamene mudrců… a já nějak nemůžu uvěřit, že už je to dvacet, skutečně dvacet let! Pravda, už taky nejsem nejmladší :D

Možná už jsem někdy vyprávěla, jak jsem se dostala k Harrymu Potterovi, ale aby to bylo hezky oficiální a takové slavnostnější, přidala jsem se k několika dalším bloggerům a Albatros Media a moje první setkání s Harry Potterem jsem s nimi natočila.


Na další videa se můžete podívat tady.

Jak možná někteří víte, už pěknou řádku let dělám vedoucí na letním dětském táboře a loni jsme si i tam hráli na kouzelný svět Harryho Pottera a řeknu vám, užívala jsem si to víc než děti. :D


Kromě toho, co jsem říkala ve videu, mě momentálně mrzí ještě jedna věc, že nejsem doma u rodičů, nesedím s taťkou u televize a že nekoukáme společně na Kámen mudrců. Ale ono to přijde, jak nás znám, do konce roku stihneme všechny díly minimálně dvakrát. :) 
Přeju všechno nejlepší nejen Harrymu, ale i nám všem, protože nezapomínejme na slova samotné Rowlingové: Hogwarts will allways be there to welcome you home.
A já si jdu číst, ani nemusíte hádat co. :)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři